Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Met de paarden en les ben ik nu wel vrij direct geworden.Dat doe ik niet meer gratis. Punt. Ik weet wat ik kan en ik heb andermans paarden niet nodig om te rijden. Integendeel, moet er tijd en energie voor vrijmaken die niet meer in mijn eigen paarden kan. Dus daarin ben ik dan weer een stuk zelfzekerder dan met mijn tekeningen.
![]()
Ik vond die reactie ook behoorlijk onbeleefd en heb inmiddels ook geen contact meer met haar omdat ze vanaf dat punt een missie maakte van alles dat ik online zette (waar heel veel probeersels tussen zitten) af te kraken tot op het kleinste detail.Tot "je tint is niet juist".
Ik heb niks tegen opbouwend commentaar maar die flauwekul had ik geen zin in.
Solleke_Noah schreef:_San87_ schreef:Wat leuk zeg, Solleke_Noah. Ik vind de wasbeertjes het leukste, en dan wel de eerste.
Was ook mijn favorietde klant heeft helaas de laatste gekozen. Blijft soms toch echt een verrassing waar mensen een voorkeur voor hebben.
Napie schreef:Prachtig Seven. Die achtergrond maakt hem heel chique.
Ik ben klaar met mijn vrije expressie zeg maar. Geen referentie, wel studie gemaakt van diverse foto’s. Achtergrond vind ik lastig
[ [url=m/ZP1gza.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:Schemerdier
Wat een prijs maarja als hij verkoopt is hij ook gelijk klaar voor maanden
En dank je![]()
Solleke noah
Die wasberen zijn zo leuk en ik ging ook gelijk voor nr 1 grappig hoe mensen daar naar kijken.
Napie heel mooi geworden
Ik vind de mega appel dan eigenlijk weer wat hebben. Trekt mn blik er heen en de rest is dan meer achtergrond vulling voor mn gevoel.
Om nog even tetug te komen op klant is koning, ik ben het eens met San (volgens mij was het San) klant is koning ik ben keizer. Ik wil wel achter mn werk staan. Als ik denk dat werkt niet of een foto die ze sturen is veel minder kwa proporties of houding dan geeft ik dat wel aan. Wil een klant perse iets wat ik niet zie zitten houd het op.
Mn experimentele achtergrond fase gaat verder
[ [url=m/16u2jW.jpg]Afbeelding[/url] ]