[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

veneri

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:20

Als iedereen nou eens stopt met reageren! Ik denk steeds dat het verhaal verder gaat haha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:24

Nou lekker dan, als TS op knappen staat hebben we straks wekenlang geen vervolg met een beetje pech :=
Extra duimen voor een makkelijke bevalling en wolk van een baby met perfecte kraamtijd :P

Spannend hoor hoe het allemaal in elkaar zal zitten, is niemand te vertrouwen, of...? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:26

Ik help even: Robert en haar ouders waren naar Duitsland met de motor dat hij Claire ontmoette en Claire woond "helemaal" in Friesland aldus de moeder van Fleur ;)

Waar Fleur woont is nog niet bekend in het verhaal :D

Zandvoort is wel een stukje rijden ;)

Bedankt! Pmarena :D :D

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:57

Yes ik dacht weer een stukje te kunnen lezen -O-

Veertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 19:54

Blijf zeggen, verhaal is heerlijk maar begin ook te genieten van de onderlinge complottheorieën en aannames. We zwijmelen lekker verder.

xdesix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:59

pmarena schreef:
Nou lekker dan, als TS op knappen staat hebben we straks wekenlang geen vervolg met een beetje pech :=
Extra duimen voor een makkelijke bevalling en wolk van een baby met perfecte kraamtijd :P

Spannend hoor hoe het allemaal in elkaar zal zitten, is niemand te vertrouwen, of...? :Y)

Daar was ik ook al bang voor :') Ik duim extra mee.
Goed verhaal ts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 09:21

Jeff verteld mij dat hij niet opgelet heeft en dat het hem erg spijt dat hij zo kortaf reageerde op mijn telefoontje. "Sorrie Streep!, ik begrijp dat het voor jou ook niet leuk was mij knuffelend met een ander meisje te zien, maar ff serieus die Miranda is echt mijn type niet joh, heel druk type is het!"

"Nou ik vind het wel heel raar dat je ineens niet blij leek mij te zien, en dat je niet gezegd had dat je haar ging halen", zeg ik

"Ik wist het niet joh, ze belde mij nadat ik jou afgezet had", reageerd Jeff.

"Nou ik moet hangen, spreek je later", zeg ik.

"Nee wacht!", zegt Jeff "ik wil je zien, kom asjeblieft hierheen."

Aangezien naar huis gaan, misschien niet veilig is besluit ik toch maar naar Jeff te gaan, misschien moet ik hem maar over Claire gaan vertellen.

Eenmaal bij het huis van zijn vader tref ik Jeff aan in de schuur. Zodra hij mij ziet pakt hij mij vast en tild hij mij de lucht in. "O, Streep ik ben zo blij je te zien, het spijt mij schatje", zegt Jeff. Hij kijkt mij aan en geeft mij liefdevol een kneepje in mijn wang.

"Je bent zo mooi Streep", zegt Jeff met stralende ogen.

Nu ik naar hem kijk merk ik, dat ik wéér die verliefdheidskriebel voel...

"Wat doe je bij je vader?" vraag ik

"Nou ik heb wat snoeren nodig omdat 1 van mijn laders stuk is, ik wil in zandvoort ook de tent op gaan zetten", zegt Jeff.

"Oké, zeg ik. "Jeff ik moet je wat vertellen, ik heb een probleem."

Jeff kijkt mij geïnteresseerd aan..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 09:38

Aan de ene kant denk ik, vertel het niet, pas op.... oehhhhh

nikia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:11

meer, meer, meer :-)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:35

En, en....EN????? Komt ze nog levend uit het schuurtje....? :P

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:38

Haha, einde verhaal!

Doe ons dat alsjeblieft niet aan, TS! Ben benieuwd wat het teweeg gaat brengen in de bende van Jeff.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:58

Spannend! Ik ben even niet meer mee met wat Fleur nu juist denkt/wil van/met Jeff (in haar situatie zou ik het wss zelf ook even niet weten :') ) maar dat wordt hopelijk steeds duidelijker in de volgende delen.
Vooral blijven schrijven!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:08

wel spannend hoor, eng voor haar om naar huis te gaan, ze moet Jeff meenemen.... brrrrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:27

Ik besluit alles tegen Jeff te vertellen en hij is er alles behalve blij mee..."Je gaat mij toch niet achtervolgen, ben je helemaal waus ofzo, ik ben altijd eerlijk tegen je geweest over wat doe!"

Jeff kijkt mij kwaad aan en loopt weer het schuurtje in. Hardhandig schuift hij spullen opzij. "En wie zegt dat, dat vriendinnetje van je broer bij Jurgen hoort?", dat lijkt mij nogal sterk niet?" Weet je wel wat je gedaan hebt, wil je zo eindigen als Vera ofzo, heb je toch gewaarschuwd?"

"Als mijn meisje wat overkomt, dan ben ik helemaal nergens"...

"Ik laat je er, toch niet voor niets buiten!"

Woest pakt Jeff de brommer die tegen de schutting staat en rijdt zo voor mijn neus de tuin uit. Zo te horen rijdt hij nogal hard. In de verte hoor ik zijn brommer knetteren.

Ik blijf vertwijfeld achter staan...

Dan komt de zus van Jeff naar buiten lopen. "Wat is er aan de hand?", vraagt ze.

De zus van Jeff heeft veel piercings en tattoo's, ze kijkt mij indringend aan.

"Je hebt mijn broertje van streek gemaakt, en daar ben ik niet zo blij mee", vertel, wat is er!"..

Ik leg uit dat ik Jeff idd boos gemaakt heb, maar houdt de details voor mezelf.

"Mijn broertje is nog nooit zo gek van een meisje geweest, weet je dat?" Je mag hem dan ook nooit kwetsen, hij heeft al genoeg meegemaakt ". Janet kijkt mij boos aan en loopt dan naar binnen.

Even later hoor ik haar bellen, zo te horen is dat met haar moeder en het gaat overduidelijk over mij..

"Ja, dát meisje ja," hoor ik haar zeggen. Op dat moment voel ik mijzelf erg klein worden.

Janet loopt weer naar buiten en zegt dat ik naar binnen moet komen. Ik besluit maar te doen wat ze zegt.

In de woonkamer zie ik ook het kleine zusje van Jeff zitten en ik neem plaats op de bank. "Mijn moeder vindt jou geen type voor Jeff en ik krijg ook mijn twijfels van jou", vervolgt ze.

"Jeff heeft het alleen maar over jou sinds jij in beeld bent en hij zit er met zijn gedachten niet bij." " Je zit hem toch niet te manipuleren hè ofzo, want dan krijg je met mij te maken,"Volgens Jeff heb jij geen goede band met je ouders."

Nooit had ik verwacht dat Jeff zoveel zou praten met zijn zus en ik vraag mij af wat hij gezegd heeft.

Ik leg uit dat ik wél degelijk een goede band heb met mijn ouders maar Janet moet lachen.

O ja?, hahaha en die broer van je dan die Jeff had weggestuurd?" Weet je wat die zei tegen Jeff?" Dat hij Jeff zou aangeven als hij nog 1 x op de stoep zou staan bij jullie, lekkere verkering ben je dan voor mijn broertje".." Het is dat Jeff het voor je opgenomen had, dat ik je gebelt heb, maar zo te zien maak je hem niet gelukkig".

"Ik vind dat je veel te hard oordeelt", durf ik terug te zeggen. "Je weet niet eens wat er aan de hand is en dat ga ik jou niet uitleggen ook".

"Wat ik wel weet is dat ik ga nu, en ik sta op om weg te gaan.

Dan zie ik Jeff weer de tuin in komen.

nikia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:36

en dan?????

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:39

Ja ik ben ook heel benieuwd

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:43

Meer meer! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:24

Ik besluit naar Jeff toe te lopen en te vragen of hij ook even met zijn zus wilt praten. Het lijkt mij zonde om nu met iedereen ruzie te krijgen en dat is juist wat ik niet wil.

Maar Jeff is helemaal bezweet en van slag af.."Ik weet het niet meer", zegt hij terwijl hij de brommer weer tegen de schutting aan zet.

"Jeff, je moet even met je zus praten", zeg ik. Jeff ontwijkt mijn blik en mompelt dat hij wel wat anders aan zijn hoofd heeft nu.

"Je moet bij mij blijven Fleur."

"Je kunt nu niet naar huis toe gaan."

Ik bedenk dat dit voor het eerst is, dat Jeff mij 'gewoon' Fleur noemt.

"Jurgen en Claire verdenken jou van diefstal en dat is ook zo".."ze weten waar je woont en houden jullie huis 24 u per dag in de gaten." "Claire heeft de telefoon van Robert en hij staat ook onder druk nu." "Maar hij heeft wel mazzel, omdat het hem nog lukte, om weg te komen."

"De bende is nu op zoek naar Robert en naar jou", we moeten zo snel mogelijk vluchten Streep", er is geen tijd te verliezen!"
"Je moet nu je telefoon stuk maken, later weggooien en je gaat met mij mee in de auto."

Ik schrik van dit bericht en besluit dat het maar beter is te doen wat Jeff zegt. Terwijl ik een hamer uit het schuurtje pak en mijn telefoon stuk maak, haald Jeff dekens, een jas, kleding en ondergoed van de kamers van zijn zussen vandaan. Ook gooit hij snel wat verzorgingsproducten in een tas.

Als ik klaar ben, wacht ik in de gang op Jeff. De zussen van Jeff zijn er overduidelijk niet blij mee, maar laten hem wel zijn gang gaan. Ik bedenk dat dit gezin wel vaker voor hete vuren gestaan moet hebben en probeer zo rustig mogelijk te blijven.

Ik pak een vuilniszak en een tas aan van Jeff en snel pakt Jeff ook een tas in voor hemzelf. Hij zegt tegen zijn zussen dat er een gevaarlijke situatie speelt en dat ze niet mogen zeggen dat hij met mij weg is gegaan. "Laat niemand binnen!" roept hij nog voordat hij mij mee neemt, richting zijn auto.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:31

Wauw nu wordt het echt spannend

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:38

en nu wil ik nog meer

Kmbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:39

Meeeeer

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:43

Heftig! :D

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:48

Dit is teeeee spannennnnnd!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:49

wauw Claire en Jurgen kennen elkaar dus prima, ben heel erg benieuwd....

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:54

Wow... maar wie stuurde dan het bericht dat ze beter niet naar huis kon gaan?
Jeff was geblokkeerd
Robert zou niet met een onbekende nr sturen. Alhoewel... Claire heeft zijn telefoon? Maar dan nog, zonder naam of uitleg... hmm...
En voor claire of Jurgen zou het wel dom zijn om dat te sturen als ze haar juist aan het opwachten zijn.

Ik ruik onraad of een verassende plottwist :D

P.s. Fleur kent al net zo weinig van factory reset, sim kaart en batterij uithalen als ik :+