Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridastrid schreef:Haha wow, wat een negatieve reacties. Ik ben een mens, he! Cool om te lezen.
Misschien stop ik wel, misschien niet, maar deze had ik toch nog.
Zal even denken over het Appjes-verhaal, hoe dat eventueel "beter" kan. Ben nooit zo van de beschrijvende verhalen. Overigens was dat ook niet het oorspronkelijke plan haha, om het verhaal op zo'n manier te schrijven! Want ik hou juist van het snelle, van niet te veel details. De lezer ook prikkelen zijn eigen beeld te creeren.
Mijn tweede hoofdstuk is een dikke flash forward, niet iedereen zal hem snappen. Maar ik plaats hem toch, haha! Lekker op mijn "oorspronkelijke" manier haha.
Zertab schreef:Negatieve reacties? Jammer dat je het zo aanvallend oppakt. Mensen geven wat aan, wat hun mening is. Wil niet zeggen dat het de waarheid is. En stoppen met schrijven omdat er mensen zijn die het saai vinden of wat dan ook, moet je nooit doen. Eeuwig zonde om een hobby op te geven om andere mensen. En kritiek of iets krijg je altijd.
Poekkie schreef:Zou het niet handig zijn om duidelijk te maken wie juist qat zegt? Als is het met < of > zoals iemand al voorstelde. Ik kan vaak niet meer goed volgen wie wat zegt en het zou stom zijn als dat afbreuk doet aan je verhaal.
Bubblegum en Koekie zijn dieren? Die had ik precies gemist
Prem is eigelijk toch maar een slappe zak. Hoop dat nina dat snel beseft.
astridastrid schreef:Zertab schreef:Negatieve reacties? Jammer dat je het zo aanvallend oppakt. Mensen geven wat aan, wat hun mening is. Wil niet zeggen dat het de waarheid is. En stoppen met schrijven omdat er mensen zijn die het saai vinden of wat dan ook, moet je nooit doen. Eeuwig zonde om een hobby op te geven om andere mensen. En kritiek of iets krijg je altijd.
Haha je hebt gelijk!
En misschien had ik het ook wel even nodig, hoor! Maar ben al zo onzeker haha en durf vaak niet eens de reacties te lezen, dus als ik dan alleen maar lees "nou, ik ben ook al lang afgehaakt" terwijl ik echt mijn best doe...is dat gewoon niet heel cool om te lezen haha.
But, you're right!