Vosje is geweldig. Die ruikt vast iets heel lekkers. Ben ook erg benieuwd naar eekhoorn als ie af is. Maar vos is echt superschattig.
_roodvos_ Ach, gelukkig dat de knuffelredmissie geslaagd is. Heerlijk werkje weer. Je zou ze bijna allemaal bij elkaar doen en er een boekje van maken. Ik Ging Verhuizen. Of zo.
En och die vos...Mooi, deze, gewoon heel mooi. Sowieso alleen al het plaatje, maar ook door wat 't uitstraalt. Arme vos...
Marrie_L De kleuren zijn mooi en het gezicht is gewoon gaaf zo, met dat lichtrandje, maar verder snap ik 'm niet zo goed

Hier weer even een inhaalrondje.
Niet zo heel veel gebeurd dus dan maar een paardje in zwart op wit. Ja, dat de witpen een soort van ontplofte en ik nu met drie verkliederde werken zit, zonde van het papier, en ik een hand vol wit had dat er niet meer afging. En 't plakte ook nog eens.

Zwart papier en geen witpen maar acrylverf. En een witte vinger erbij. En uit het hoofd. Het paard, niet de vinger of de verf.

Jump

Gisteren weer een nieuwe tuingast begroet. Beestje komt vast niet weer. Als je heel hard gaat kirren vliegen ze nogal eens op. Zo jammer...

Stift, bruin papier en referentieplaatje uit vogelboek bij gebrek aan aanwezige vogels om te fotograferen. Die witte vlek op de borst is een restje witte plofpen. Het leek goed te gaan en toen deed ie weer plof.

Winterkoninkje

Vandaag schijnt het Blue Monday te zijn, de meest depressieve dag van het jaar. Gek genoeg ben ik juist meestal net op mijn best dan

Maar voor het idee toch maar iets blauws gefröbeld.
Waterverf en kleurpotlood, met referentieplaatje uit eigen werk. Nee, geen echte eenhoorn, één van mijn tics. Ik moet en zal minstens één keer de toef invlechten, foto maken en dan roepen dat 't arme paard een eenhoorn is. Dit dier had het nog simpel. Een ander slachtoffer zat verbijsterd te kijken naar twee op de grond rollende giechelstalmeisjes.
Blue

Gut, zie nu pas dat het net lijkt alsof iemand er een stok in het hoofd heeft geramd, wel heel dramatisch. Was niet de bedoeling. Gimp is leuk, en handig, maar gaat soms te ver.