Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyzutu2 schreef:Ik volg dit topic al een tijdje omdat het zo leuk is om al die geweldige creaties voorbij te zien komen. Zelf heb ik niet zoveel behoefte aan een papieren bullet journal aangezien ik al een agenda heb en Habitica gebruik voor alle losse taakjes, maar ineens kreeg ik een idee: een bullet journal voor het paard!
Ik heb nu al een opschrijfboekje voor data van medicijnen, adressen, tuig-ideeen enz, maar dat is inmiddels een grote chaos geworden omdat alles gewoon na elkaar staat. Nu denk ik er dus over om een Bullet Journal voor Rio te maken en dan met een legenda aan de zijkant netjes voer, lessen, medische dingen enz. te scheiden.
Ik kwam al op de volgende hoofdstukken:
- Voeding
- Medisch (misschien daarin Hoeven en Osteopaat & co, of die toch ook aparte hoofdstukken geven?)
- Adressen
- Training
- Tuigage
- Een tijdbalk?
Hebben jullie nog ideeen voor andere hoofdstukken, en tips om die leuk/handig in te delen/aan te kleden?
laraxXxemma schreef:Ik heb zo'n schrift met ringen waarbij je de blaadjes eruit kan halen, maar ook weer terug erin kan doen. En het mooie eraan is dat het dus het idee van een map is, maar het geen map is maar een normaal formaat schrift is. Had ze toen bij de action weg, helaas snel alweer uit het schap.
https://www.google.nl/search?q=schrift+ ... uh6IQnM%3A zulke waren het
__Sannne schreef:Je zou natuurlijk eventueel een blokje half-half kunnen doen, maar ik denk dat ik in dat geval voor een algemeen gevoel over de dag ga.
Ik denk dat mijn "grootste" uitdaging de level 10 life wordt. Ik begreep daar eerst nooit wat van haha, maar met veel inlezen en voorbeeldjes denk ik dat het wel iets heel leuks is.
eroslover schreef:Die level 10 life, wat is dat?
Die van mij is nog saai , maar vind het wel een handig ding.