Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoefken schreef:Sorry maar deze is niet overgetrokken.![]()
Overtrekken is als je de foto precies helemaal inkleurt en dat heb ik niet gedaan, ik ben gewoon op een blank canvas begonnen.
Zoefken schreef:Ik zei toch dat ik die nog moest shapen haha. Hoeven laat ik voor wat het is pas tot het einde. Dan vorm ik ze en kleur ik ze in! Als ik aan de houding bezig ben ga ik niet gelijk perfecte hoefjes creeëren.
Bimmerd schreef:Nayomie schreef:Wie iemand iemand iemand...ideeën? Ik heb wel een idee, ik kan hem alleen niet uitwerken
Wat is je eigen idee? Misschien komt er dan wel een leuk idee naar boven die er op lijkt maar die je wel kan uitwerken :p
Bimmerd schreef:Zoefken schreef:Ik zei toch dat ik die nog moest shapen haha. Hoeven laat ik voor wat het is pas tot het einde. Dan vorm ik ze en kleur ik ze in! Als ik aan de houding bezig ben ga ik niet gelijk perfecte hoefjes creeëren.
Naja weetje wat, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Je riskeert zo in ieder geval wel een creatieban omdat de foto er perfect onder te leggen is. Ik raad je dan ook zeker aan om deze aan te passen of als je een nieuwe creatie gaat maken, af te wijken van je voorbeeld zodat hij in ieder geval niet onder de foto te leggen valt. Als je zo goed kan tekenen dat je alles perfect in verhouding in perfect dezelfde hoeken en dergelijken kan tekenen, zou dat ook geen probleem moeten zijn natuurlijk