[Info] De Zwarte Parel (howrse)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 10:07

Maar de houding en alles is hetzelfde.. als je hem over de foto legt past hij precies volgens mij. Dus dan mag je hem niet inzenden

Yasmijntje

Re: [Centraal] De Zwarte Parel (howrse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 10:50

Sorry, ik heb ze inderdaad even over elkaar gelegd, en dan heb je die 'verhoudingen' wel heel goed overgenomen.
Afbeelding

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 11:05

Puppy: Ik heb het hoofd geprobeerd te corrigeren, maar ik kreeg het niet voor elkaar, dus heb ik het uiteindelijk maar zo gelaten. :P Maar het klopt dat het hoofd niet helemaal correct is.
Aardbei is leeeeeuk! :D

Chamion: Mooie LA heb je gekozen! De opzet ziet er al goed uit, ik vind het mooie kleuren. :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 11:08

Heeft iemand trouwens nog pasjes te leen :')

En ik moet nu wel even gaan opschieten met mijn nijlpaard afmaken!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 12:04

Ik spam gewoon vrolijk door.. In plaats van mijn huiswerk te maken of het neushoornpaardeenhoorn ding af te maken ga ik verder met mijn fjord.. Hopeloos!
Afbeelding

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 12:19

Nou dan verander ik toch wat, het is tenslotte mn eigen paardje. Don't shoot me. :=
Ik zie nergens in de reglementen staan dat je inzending niet hetzelfde als je reference mag zijn en deze geeft ook geen copyright issues, dus daar hebben ze geen problemen van...
Ik probeer ook gewoon maar leuk te tekenen...

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 12:34

volgensmij mag je toch best de foto natekenen? het is ten slotte jouw eigen paard. volgensmij ben jij de auteur dus beschadig je niet de rechten of zit ik nu verkeerd? als je zomaar een foto van internet plukt en die inzend snap ik nog dat het problemen geeft. maar dit is gewoon je eigen paard?

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 12:54

Als ik me niet vergis mag het niet.. Als je er details over wil moet je dat denk ik aan iemand met meer verstand hiervan vragen :)

Even iets anders.. wat vinden jullie van mijn achtergrond?
Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 12:57

Noop, je mag geen foto's helemaal natekenen.

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 13:07

Vreemd het blijft tenslotte een tekening, maar waar staat dat eigenlijk? :o

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 13:31

Yasmijntje schreef:
Heeft iemand trouwens nog pasjes te leen :')

En ik moet nu wel even gaan opschieten met mijn nijlpaard afmaken!

Stille meelezer meld zich :)
Ik ben toch niet zo vaak meer op howrse, dus hoeveel pasjes wil je lenen? Je kan me anders een berichtje sturen via howrse, daar heet ik caitbeaut :D

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 13:35

Pb naar je gedaan Caitlin!

Nog even voor iedere creatiemaker: gaan we nog een schema maken voor de april inzendingen? En wie wil die taak graag op zich nemen? :o

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 13:53

Leuk idee! Dan kunnen we doen: Boktnaam - howrsenaam - inzending + naam - categorie inzending - limiet ja of nee + hoeveel kopiëen.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:19

Het mag gewoon niet punt. Maakt niet uit of het je eigen paard, eigen foto o.i.d is. Overtrekken is gewoon verboden ;) maar je moet doen wat je niet laten kan. Maar als je gemeld word heb je een creatieban aan je broek hangen ;)

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:23

Sorry maar deze is niet overgetrokken. :x
Overtrekken is als je de foto precies helemaal inkleurt en dat heb ik niet gedaan, ik ben gewoon op een blank canvas begonnen.
Dat heet NAtekenen. :j

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:30

Zoefken schreef:
Sorry maar deze is niet overgetrokken. :x
Overtrekken is als je de foto precies helemaal inkleurt en dat heb ik niet gedaan, ik ben gewoon op een blank canvas begonnen.

Nee hoor, overtrekken is zelfs als je ook maar de foto even onder je tekening legt en 1 lijntje precies er overheen tekent. Als je echt alleen de foto als voorbeeld zou gebruiken op de manier waarop je een voorbeeld zou moeten gebruiken, zou je nooit de tekening precies over de foto kunnen leggen zo dat het een perfecte match is. De lines zijn duidelijk overgetrokken. Als jij namelijk zo goed kan tekenen dat jij, zonder de foto eronder te leggen, PRECIES in verhouding, PRECIES alles op de juiste plek kan tekenen, dan zouden hoefjes die gedeeltelijk niet zichtbaar zijn door het zand, ook zonder problemen getekend kunnen worden ;)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:30

Prima, wat jij wilt zend je hem lekker in :)

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:32

Ik zei toch dat ik die nog moest shapen haha. Hoeven laat ik voor wat het is pas tot het einde. Dan vorm ik ze en kleur ik ze in! Als ik aan de houding bezig ben ga ik niet gelijk perfecte hoefjes creeëren. :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:34

Meh ik wil ook weer wat creëren voor ZP maar lukt me niet :')

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:39

Zoefken schreef:
Ik zei toch dat ik die nog moest shapen haha. Hoeven laat ik voor wat het is pas tot het einde. Dan vorm ik ze en kleur ik ze in! Als ik aan de houding bezig ben ga ik niet gelijk perfecte hoefjes creeëren. :j

Naja weetje wat, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Je riskeert zo in ieder geval wel een creatieban omdat de foto er perfect onder te leggen is. Ik raad je dan ook zeker aan om deze aan te passen of als je een nieuwe creatie gaat maken, af te wijken van je voorbeeld zodat hij in ieder geval niet onder de foto te leggen valt. Als je zo goed kan tekenen dat je alles perfect in verhouding in perfect dezelfde hoeken en dergelijken kan tekenen, zou dat ook geen probleem moeten zijn natuurlijk ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:49

Wie iemand iemand iemand...ideeën? Ik heb wel een idee, ik kan hem alleen niet uitwerken

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:50

Nayomie schreef:
Wie iemand iemand iemand...ideeën? Ik heb wel een idee, ik kan hem alleen niet uitwerken

Wat is je eigen idee? Misschien komt er dan wel een leuk idee naar boven die er op lijkt maar die je wel kan uitwerken :p

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:56

Bimmerd schreef:
Nayomie schreef:

Wat is je eigen idee? Misschien komt er dan wel een leuk idee naar boven die er op lijkt maar die je wel kan uitwerken :p

Nou, ik dacht dus aan een cute ezeltje. :') Maar heb wat opzetjes gemaakt en het ziet er écht niet uit :')

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 14:58

Bimmerd schreef:
Zoefken schreef:

Naja weetje wat, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Je riskeert zo in ieder geval wel een creatieban omdat de foto er perfect onder te leggen is. Ik raad je dan ook zeker aan om deze aan te passen of als je een nieuwe creatie gaat maken, af te wijken van je voorbeeld zodat hij in ieder geval niet onder de foto te leggen valt. Als je zo goed kan tekenen dat je alles perfect in verhouding in perfect dezelfde hoeken en dergelijken kan tekenen, zou dat ook geen probleem moeten zijn natuurlijk ;)

Hmm weet je, ik maak hem gewoon af en dan wordt het wel een oefentekening. Was toch nog niet zeker of ik hem wilde inzenden, komt voor deze maand ook nog niet af denk ik...
Iemand nog ideeën of mooie/speciale vachtkleuren?

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 15:09

@Nayo; ahh jammer dat het tot nu toe nog niet lukt, klikt als een super leuk idee (en een idee dat over het algemeen bij stemmers altijd in de smaak valt), misschien een fluffy pony dan?