Ik vrees dat mijn sok te strak wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spotless schreef:Je sok ziet er goed uit patpen!
Ik ben een vreselijke muts met sokken - dat is met de naadjes van sokken. Als ik deze naadjes zie moet ik helemaal niet aan zelfgebreide sokken beginnen...![]()
@Koper: zie mijn bericht op pag 16 van dit topic (om het nou allemaal nog eens te posten is ook zo wat)
Koper schreef:Ik kan er weinig van makenIk zie wel die driehoeken die jij ook breit, door te minderen (?) maar ik kan niet zien wat het is. Kan me geen beeld vormen hoe het dan links zit, sorry.
patpen schreef:ilserenate schreef:ik wil weer iets gaan breien weten jullie nog iets simpels?????????
Wil je beginnen met een sjaal, trui, vest, sokken, kussen, deken? Er zijn veel simpele patronen maar heb je enig idee wat je zou willen breien?
patpen schreef:Ilserenate: zo werkt het niet in dit topic hoor. Hier kun je vragen stellen als je vastloopt met een patroon, foto's showen van je breiwerk, informatie uitwisselen dus. Maar een patroon moet je toch zelf uitzoeken. Je kunt op internet héél veel gratis patronen vinden! Het ligt ook aan het materiaal wat je hebt/nog moet kopen.
Ik zal 1 suggestie doen: je zou bijvoorbeeld een deken kunnen breien die bestaat uit verschillende kleuren e/o patronen. Dat zijn dan allemaal kleine lapjes die je naderhand aan elkaar zet. Op die manier kun je verschillende steken uitproberen. En als je kleuren wol kiest die bij je slaapkamer passen, heb je een leuke sprei op je bed.
ilserenate schreef:Sorry dat ik zo doe zo bedoel ik het namelijk niet als ik weer iets verkeerds vraag zeg het dan maar maar ik zal proberen het niet meer te doen