Ik vrees dat mijn sok te strak wordt
. Gisteravond heb ik hem even gepast. Ook niet echt op het ideale stuk; had net 2 naalden voorbij de hiel gebreid. Maar misschien had ik niet die 4 steken na het ajour moeten minderen. Ik heb nu 44 steken op nld 3,5 maar ik heb op naalden 4 voor sokken ook 44 steken. Dus wrs beter geweest om die 48 steken aan te houden... Van de andere kant: ik heb een smalle voet (drama met schoenen kopen!) dus misschien komt het toch nog goed
. Met het passen zaten die naalden ook vreselijk in de weg en de steken werden daardoor ook niet heel goed verdeeld. Afwachten dus maar. In geval van nood hoef ik niet de héle sok uit te halen; tot de laatste naald van het ajourpatroon.
. Ik heb hem gisteren nog een keer gepast 20 naalden voorbij de hiel. En vond hem toch net te strak
)

. Sokken worden in het rond gebreid dus je hebt juist géén naadjes
. Omdat ik weer zo'n ergonomische teen heb gebreid, is het wat lastiger op de foto te zetten. Links is wat lastiger te breien met de minderingen dan rechts (logica
) dus ben maar begonnen met de lastigste... Had hem eigenlijk gisteravond af willen hebben maar manlief wilde gaan slapen. Hoefde nog maar 10 pennen te breien maar het licht moest uit 
Ik zal je helpen. Het is een omslagdoek. Het "zit" dus nergens