Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
magda_90 schreef:Ik las ook de feedback van de tussenregelafstand verkleinen, hoe denkt de rest daarover? Is de huidige afstand storend? Moet het meer of minder, of zo blijven?
EquiPhoto schreef:magda_90 schreef:Ik las ook de feedback van de tussenregelafstand verkleinen, hoe denkt de rest daarover? Is de huidige afstand storend? Moet het meer of minder, of zo blijven?
Storend vind ik het niet. Het is namelijk een hele lap tekst die je op je website hebt; en zo hou je het wat "luchtiger"
Ietsje dichter bij elkaar kan geen kwaad, maar vind het zo juist frisser overkomen
My_Little_P schreef:Biird: Is het een idee om verschillende kleuren kaders "onder" de tekst zetten? Niet al te bont qua kleuren, maar gewoon netjes, dat maakt het denk ik een stuk strakker. De kleuren die je bij de kaders gebruikt kun je dan ook zo gebruiken bij de verschillende onderwerpen voor een mooi geheel.
Iemand al tijd gehad voor mijn site-in-wording?
magda_90 schreef:Van de header is mooi, maar waarom je nu mijn algemene voorwaarden niet ziet is weer een raadsel, zo hoort het http://imageshack.us/a/img528/1204/13175840.jpg, maar dus bij jou niet?
My_Little_P schreef:Yvttheid: Mooie site en opzet. Teksten zijn goed leesbaar door de foto heen ik vind dat erg mooi. Wel zou ik je teksten nog eens goed doornemen, want daar staan wel enkele grammaticale fouten in ("vindt ik", om maar snel een voorbeeld te noemen).
Je portfolio vind ik niet zo lekker wegkijken, ik blader toch het liefst door de foto's heen. Je kunt nu alleen in de linkerkolom aanklikken of de playbutton indrukken. Ik weet niet of het mogelijk is dat aan te passen, maar dat zou ik dan zeker wel doen.
Je portfolio van mensen is echt heel mooi, je hebt daar echt kijk op. Je paarden vind ik minder en die zou ik nog eens onder de loep nemen. Zeker gezien de foto's die je hebt genomen tijdens de meeting, vind ik dat portfolio je fotografie tekort doen (niet echt scherp en té bewerkt).
Ik hoop dat je er iets mee kunt!