Ah, echt erg. Wil. het zo graag en ben nu al bang dat ik het niet kan. Die magische ring staat bij dat patroon (6) betekend dit dan 6 steken? Ah ik wil het zo graag kunnen
pres
Geplaatst: 07-02-10 21:12
Ik heb gisteren een hartje gehaakt voor dochterlief en ben nu verder gegaan met de olifant. Lijf en slurf zijn klaar en ben nu bezig met de pootjes met randje.
Ik ben wel blij dat ik voor katoen gekozen heb. Ik vind dat er toch wat mooier uitzien en het werkt heel fijn.
Dat roze vakerkentje ziet er ook heel leuk uit zeg!
TE5
Geplaatst: 07-02-10 21:14
Oh, mooi Nerwen, voel ik me weer wat minder dom
EngeltjeS, ik doe het gewoon met de wol die ik nog had liggen
Ga morgen een in de hobby winkel kijken voor een boekje. Anders ga ik deze via intenet bestellen. Wil het zo graag doen. Hoop echt dat ik het kan. Kan ik er een maken voor mijn net geboren neefje
Het lukt je echt hoor Ash, gewoon veel oefenen, kijken, fouten maken, schelden, en weer oefenen Ik heb mn haaknaald ook vaak vervloekt in het begin, maar als het je eenmaal lukt is het geweldig leuk om te doen
Ik denk inderdaad ook dat ik mijn volgende projectje met katoen(-achtig spul) ga doen, heb ik toevallig ook nog liggen, al heb ik geen flauw idee waarvan
Mas, echt? Ik vind dit juist verbazingwekkend makkelijk. Ik heb de basics nu in twee avondjes geleerd, met leren breien ben ik eeuwen bezig geweest! (En dan kan ik nog alleen echt de basics..)
Ash_
Geplaatst: 07-02-10 21:45
Zou je dat boek ook bij pippos kunnen kopen?
Ash_
Geplaatst: 07-02-10 21:46
TE5 schreef:
Mas, echt? Ik vind dit juist verbazingwekkend makkelijk. Ik heb de basics nu in twee avondjes geleerd, met leren breien ben ik eeuwen bezig geweest! (En dan kan ik nog alleen echt de basics..)
ik heb het deels van me moeder geleerd, heb alleen het idee dat het vormpje niet helemaal klopt op moment dus dat moet ik even uitzoeken maar ben daar nu te gaar voor ben trouwens met hetzelfde varken bezig als hier voorbij kwam