aah ziet er leuk uit Kimm idd dat linkeroortje (voor ons) is idd wat raar, en volgens mij klopt de verhouding in het hoofd ook niet helemaal maar de schaduwen zitten er al wel heel goed in mooi gelukt dus !
Mooi hoor , heel erg bedankt , moeilijk he , met al die kleurtjes? Hoe doen jullie eigenlijk dat digitale tekenen? Vind ik ook errug mooi!!!
LeonieL
Geplaatst: 12-06-10 19:08
1e keer weer met houtskool. Ik heb van Goghs, en eigenlijk.. ik vind ze niet fijn tekenen. Maar ik vind het contrast altijd zo mooi, dus ik ga het toch maar proberen te leren. Dit is eigenlijk gewoon een tussendoortje. Nog geen uur aan gewerkt geloof ik. Liefs, LeonieL PS. ja. deze komt van de laatste pagina van het aanvraagtopic.
BlackDancer
Geplaatst: 14-06-10 16:36
Heeey Ik heb ook maar weer eens wat gedaan Heb alleen geen idee meer van wie dit paard was, maar diegene herkent de foto vast wel Um, met pastel op A3 of zoiets
Hij heeft ook een apart topic maar omdat 'ie uit het aanvraag topic komt toch hier ook maar een fotootje.
Ninthe van Kyno (nog niet af).
@Blackdancer echt héél erg leuk gedaan! Er mag nog wat meer kleur in en het oog is niet heel realistisch, maar ik vind 'm supergaaf.
Neela
Geplaatst: 14-06-10 16:47
BlackDancer schreef:
Heeey Ik heb ook maar weer eens wat gedaan Heb alleen geen idee meer van wie dit paard was, maar diegene herkent de foto vast wel Um, met pastel op A3 of zoiets
BlackDancer, heel leuk gedaan! Heb nog nooit iemand zo'n foto zien tekenen! Vind alleen het oor een beetje puntig & het oog een beetje te rond! Verder leuk gelukt
kurida1
Geplaatst: 14-06-10 20:22
ik meld me hier ook als tekenaar @ wuis echt heel mooi doe het jullie niet na