Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Assepoetster schreef:Ja volgens mij heeft het meerdere benamingen, zie ze vaker voorbij komen. Mocht je net wat haar tekort komen moet je maar even pb'en, misschien heb ik nog wat liggen.
Pff, barst van de ideeen, helaas schrok ik nogal toen ik het totaal van mn winkelmandje bekeek.. Dus uieindelijk alleen het noodzakelijke besteld, eerst maar eens afmaken wat hier nog ligt..
De displays zijn in ieder geval ook besteld, nu nog visitekaartjes en de nieuwe site, dan ben ik er helemaal klaar voor
holly schreef:Simone hoe komt het dat je je website zelf niet kunt bij houden?
Ik vind je hanger erg leuk!
paxine schreef:Oh had ik niet gezien!
Ik had hier nog wat stukjes leer liggen en ik heb een stukje "latigo-leer" gekocht op paard2010 bij Magic spirit.Ze hebben ook een website.Dit leer staat er niet op maar als je ze mailt en vraagt naar latigo leer weet ze wel wat je bedoeld.Ze hebben alleen bruin trouwens.
P.S: Je mag bij mij ook een frontriem bestellen hoor!![]()
hahahaha
paxine schreef:Jep dat is de website....keltisch knoopwerk! wow ben benieuwd als het af is!
Ik gebruik "chicago screws" om de boel aan elkaar te maken.Die kun je ook bij dezelfde website bestellen.
holly schreef:Haha heb je ze gevraagd om op te schieten SS?
Nee serieus, mijn delica's voor de cabochon moeten uit belgie komen, maar blijkbaar zijn ze daar erg traag want het is nog niet eens verzonden.
De bestelling voor aanvullling van de vooraad uit amerika is er zelfs al gewoon.
Funfun je plaatst er gewoon een stuk of 3 en dan later nog een paar als je dat leuk vind. We zien vanzelf wel of dat mag of niet.
Kapot? Over welke heb je het Roxiie?
singasong schreef:Ik heb niet zo'n goeie ervaring met hundus ik zal er op een andere manier aan moeten komen. Mss moet ik het eens bij de schoenmaker vragen?!