_l_amanda_l_ Zou je mijn paardje ook willen tekenen Je tekent zoo moi
xkimmx
Geplaatst: 30-11-09 21:12
Blijkbaar is jou foto niet scherp genoeg of vinden ze de foto gewoon niet zo intressant. Als je echt een tekening wil kan je aan iemand vragen of ze in opdracht een tekening willen maken. (Dit uiteraard wel voor geld) Dan weet je zeker dat hij getekend word. Dit is een topic waar vrijwilig getekend word en ze laten het heus wel horen als jou foto getekend is/word.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 30-11-09 21:37
Xfeno01X schreef:
_l_amanda_l_ Zou je mijn paardje ook willen tekenen Je tekent zoo moi
danku! zal even kijken, welke de jouwe is (en wanneer ik tijd heb)
oeh wat zijn die mooi zeg die digitekeningen. Maar waarschijnlijk niet realiseerbaar met mijn renpaardje op de vorige pagina. Heb ook geen grotere versie er van wat het moeilijker maakt. Maar wellicht kun je als je hem op de computer hebt opgeslagen wel groter krijgen als je het beeld op 200% zet of zo.
Zooo _l_amanda_l_ goed bezig joh hahah echt leuk hoor! Waar haal je de tijd vandaan trouwens??
_l_amanda_l_
Geplaatst: 01-12-09 02:09
tja, ik had onverwachts vrij vandaag, en ondertussen nog werk op de pc, dus photoshop had een drukke dag vandaag (als je eenmaal op dreef bent, moet je ook doorgaan toch? hahaha) echt een super topic dit, gewoon paarden tekenen is leuk, maar als ik er iemand blij mee kan maken, nog veel beter
dank voor de enthousiaste reacties
_Bitje_
Geplaatst: 01-12-09 12:42
hee Ik zoek een scherpe hoofdfoto waarvan je goed de details kunt zien. Het paard moet een hoofdstel dragen heeft iemand zo'n foto beschikbaar ?