Jullie spelen vals.. Dat kan niet anders! Haha, nee hoor, maar ik heb er wel erg veel bewondering voor. Als ik 3 uur lang probeer een paard te tekenen en dan komt er iemand langs, zal die altijd zoiets hebben van: ´Is het een dinosaurus? Of toch een kamerplant?´ Toch ga ik zodra ik weer in NL zit een poging wagen, dus beware for the wanna-be kamerplant!!!!
Prachtige ideeen zijn er naar boven gekomen, kijk nooit hele topics na maar deze 18 pagina`s wel, heb zelf geen creativiteit maar kan er wel enorm van genieten...
Rest plaats ik wel in 1 post, of misschien kan ik deze nog editten. Maar hier alvast mijn treurig. Achterbenen van het dode paard zijn een beetje vreemd, maar komt door de verkorting door de hoek. Kon het niet zo goed tekenen met alleen 'n zwarte brush en maar 5 minuten.
Mooi Fiffil! Je hebt de emotie echt heel goed te pakken gekregen.
Mijn versie van n oud paard Merk wel dat ik niet teveel lijnen door elkaar moet gooien. Maarja in 5 minuten heb ik geen tijd om alles ook nog ns netjes weg te gummen en dat is volgens mij ook niet het idee achter deze oefening toch? Ik moest om de een of andere reden meteen aan zo'n breiend oma-paard denken toen ik aan 'oud paard' dacht
Weet niet of ik deze hier ook nog mag plaatsen, ben nog 5 minuutjes doorgegaan met de prins. Lijntekening heb ik hetzelfde gehouden, heb m alleen ingekleurd. Maar is nu dus meer een paard in 10 minuten