Ik heb dit jaar een boekje van hieroglyphs, op zich een mooi boekje maar viltstift drukt wel erg door, de pennen gaat wel ok, dus voortaan maar meer met potloden aan de slag
Ik heb een woord van het jaar gekozen en die als eerste opgenomen:

Elk jaar doe ik een aantal leuke doelen kiezen voor het hele jaar, dit jaar dus 24 voor 24, meestal haal ik uiteindelijk de helft maar het is leuk om naar te streven:

Ik heb ook meestal een maandpagina met agenda voor overzicht, maar ik heb dit jaar ook een agenda met per week ruimte om taken/doelen neer te zetten dus die gebruik ik nu meer voor de week dingen. Maar een maandoverzicht vind ik altijd handig om structuur te krijgen, erna doe ik gewoon lukraak pagina’s voor wat ik die maand wil, habit trackers enzo en dagboek stukjes bijv.

Ik probeer ook een happiness project te doen, naar aanleiding van het boek van Gretchen Rubin, waar ik ook al jaren de podcast van luister, dus heb daar ook een thema voor uitgewerkt

Verder heb ik nog gelezen boeken, gekeken films, een manifest en schoonmaakrooster, maar die dingen moeten nog uitgewerkt worden. En een pagina met wat voor iemand ik graag zou willen zijn en wat ik nu ben.