Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zit te denken om mijn verzameling stabilo fineliners en stiften uit te breiden met de stabilo brushpennen en/of highlighters.
Maar volgens mij hebben zij altijd dezelfde kleuren in andere types pen. Kan natuurlijk wel dat de kleur iets anders wordt doordat het toch een andere pen is
)
Voorheen was mijn journal mijn school agenda, maar dat is nu niet meer nodig, maar ja wat dan... Ik vond het best lastig om na zo lang weer te beginnen, maar uiteindelijk maar wat spulletjes verzameld en pinterest erbij gepakt, gewoon doen! 
Een uitgebreide invulling is mogelijk en de ene keer meer minimalistisch dan de ander herken ik van de tijd dat ik echt mijn agenda nog maakte. Ene keer meer zin en tijd dan de ander.
de witruimte aan de linkerkant daar komt de lijst met afspraken en verdere info over geplande afsprakem, als extra informatie voor bij de icoontjes zeg maar. Maar dat vind ik allemaal wat too much om openbaar te delen dus hier is een versie waar die info nog niet op staat
scheelt mij blurren
Hoe gaat het bij jullie?
met daarnaast alle voordelen van een organiser met losse blaadjes om creatief in los te gaan voor wanneer ik wèl zin heb.
)