inderdaad van de action of de xenos, ik doe ze altijd verven met de zachte kant van een schuurspons, en dan 2x, eerste keer laten drogen en daarna er nog een keertje over, daarna doe ik mijn patronen er altijd op strijken
Oke, ik heb niet zulk folie, en ga daar ook niet investeren aangezien ik dit toch niet zo vaak doe zoals jullie Dus ik ga een patroon maken op de geïmproviseerde manier Verder hoef je dan toch niet bakpapier erop te doen als je geen folie hebt?
Action heeft geen steentjes. Ik koop de canvas bij de action en spuit ze in de gewilde kleur met de spuitbussen van de action. Meestal spuit ik het 3 keer,steeds een uur ertussen laten drogen. Met het houten kistje heb ik dat nu ook gedaan.morgen gaat het patroon erop(ligt al klaar).
Heeft iemand van jullie wel eens besteld bij ene Sonja op Marktplaats? Ik heb bij haar 2 opbergmappen met 56 vakjes besteld(1 voor een vriendin) en omdat ze hele goedkope steentjes had ook wat steentjes om te proberen.1000 ss6 steentjes voor 1.50 en 1000 ss10 voor 2.00 euro. Vandaag gaan ze al op de bus dus waarschijnlijk morgen binnen,ik ben heel benieuwd. Als de steentjes goed zijn ga ik daar meer bestellen. http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... ousPage=lr
Ik had vanmorgen om 10 uur de bestelling van die Sonja al binnen,echt goede service. Ik had perongeluk 2 x het bedrag over gemaakt en dat heeft ze gelijk teruggestort. Ik had een opbergmap erbij met 56 doosjes om steentjes in te doen,nou die was zo vol, en dan alleen met rhinestones. Ik denk dat ik makkelijk nog zo'n mapje kan vullen.
cvelthuis,ik ben benieuwd wat je nou weer gaat maken.
Ik ben nu met een houten doosje bezig in hartvorm,helemaal volgelegd met chrystal 1 en 2 mm,alleen een silhouet van een hond en een kat niet belegd. Best veel werk kan ik je zeggen,doosje is ong. 20 cm doorsnee. Ik heb ook nog heel veel patronen klaar liggen, hierna ga ik onze chihuahua doen en daarna een foto van onze fjord. Vanaf volgende eek krijg ik computerles en het eerste wat ik wil leren is foto's plaatsen,dan kan ik jullie eindelijk mijn creaties laten zien.