Die vlinder is super mooi, lieve kleuren ook! De olifant vind ik ook erg vrolijk
Lotus, leuk! Kleur jij altijd op nummer of ook ‘gewone’ platen?
Ik heb er gisteren nog 1 gemaakt. Hij is bij lamplicht gemaakt dus in het echt zijn de kleuren wel iets feller. De kleuren zijn gekozen door m’n nichtje van 6 Ze heeft ook een foto van haar mandala gemaakt en die moest ik ook laten zien dus bij deze
@Yaralisa. Ik kleur ook gewone platen maar ik heb nu een kleuren op nummer fase Meestal kies ik dan gewoon een plaat uit en kijk ik van te voren niet wat het word. Ik heb heel veel nieuwe boeken, en nu is mijn Les Grands Classiques Disney boek even favoriet.
YazhiSien
Geplaatst: 01-01-19 17:24
Nice!
Lotus83
Geplaatst: 01-01-19 17:25
IngridP schreef:
Wauw mooi allemaal! Die van mij is ook af[ [url=m/WGWiIy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er ook een tijdje tussenuit gelegen hoor. Kwam er echt niet aan toe. Maar nu heb ik de smaak weer te pakken
Ik heb het kleurboek naast mn laptop liggen en ieder kwartier mag ik een klein stukje kleuren
Prince
Geplaatst: 03-01-19 13:26
Ik meld me aan. Heb een kleurboek (Masja's mandala's) en kleurpotloden voor de kerst gehad. Dus ga beginnen dit jaar . Mijn eerste kleurplaat (eerste blz van het kleurboek).
Heb ook nog een vraagje. Waarmee kleuren jullie (potloden/stiften/anders)?
Die is leuk JustMeKV! Lastig altijd he, ik twijfel soms ook of je die achtergrond wel of niet moet kleuren. Maar als ik hem leuk vind zonder, dan laat ik het meestal maar zo. Scheelt weer werk en bang dat ik hem verpest
Marcella
Geplaatst: 19-01-19 16:33
Mag ik mij ook melden heb kleurboek bij de lidl gekocht alleen nu aan het kijken waarmee inkleuren. Potloden die ik nu heb zijn niet fijn. Dus nu aan het kijken voor andere potloden, maar kan niet kiezen wat ik wil. Weet wel minimaal 36 kleuren gewone of toch watercolor of pastel. Moet makkelijk mee te nemen zijn naar de nachtdienst.