Ziet er gaaf uit. Als het goed is morgen mijn spullen binnen. Zal mijn vriend leuk vinden als ik hieraan verslaafd raak lol Moet ik straks weer wat anders zoeken.
Wow die slang is zooo mooi. Ben net geslaagd voor m'n examen en heb geld gevraagd voor m'n feestje kan ik eindelijk de spullen voor de tijger kopen! Ben btw geslaagd met 5 achten 2 zevens en een zes Die vlinders zijn ook gaaf maar zijn die steentjes nou mat?
Post is binnen maar jeej wat zijn de steentjes klein hoort dat zo die ss10
ina_1994
Geplaatst: 12-06-14 17:12
Oeeehh gave dingen komen er weer voorbij! Ik denk dat ik ook eens wat sunray stones ga kopen, ziet er namelijk ontzettend gaaf uit!
Ik ben ook weer even bezig geweest, de tijger die hier voorbij kwam heb ik ook gemaakt En heb hem op Canvas doek gedaan, maar das nog best lastig, iemand misschien tips voor canvas? Of moet ik het met strijkbout proberen? Mijn folie met patroon gleed alle kanten uit op een gegeven moment en sommige steentjes wouden niet goed hechten.... Dus mocht er iemand een tip hebben
Ik heb het ook op canvas gedaan.maar ik had het canvas gespoten. Ik weet niet of dat uitmaakt. Er vielen na het strijken wel wat steentjes af maar dat komt hoofdzakelijk omdat ik verschillende maten gebruik,de kleinste steentjes vallen er dan nog wel eens af. Na het strijken maak ik de afgevallen steentjes er weer op met de applicator.
Ik ga nu iets op hout maken,bij de action hebben ze hele leuke houten doosjes in de vorm van een hartje.
ik doe altijd gewoon strijken op canvas, inderdaad even de achterkant opvullen, en veel geduld hebben! ik doe bakpapier erover en later alles aandrukken met een theedoek, of anders natuurlijk
normaal gezien heb ik er geen problemen mee dat er iets afvalt of niet hecht.
Ik heb het ook met de aplicator gedaan en verschillende maten steentjes, dus dat zal het probleem ook wel zijn. Maar mijn volgende patroon ligt alweer klaar! Dus nieuwe ronde nieuwe kansen! Vind het wel onwijs leuk om zo overal wat op te proberen, hihi
Waar halen jullie die schilderijtjes vandaag waar je op hotfixt? Of zijn dat gewoon van die schilderdoeken waar je een leuk kleurtje op verft en dan erop hotfixt? Zou het erg leuk vinden voor in mijn kamer! Snel een keer kijken bij de Action voor steentjes, hoeft niet zulke goede want ik plak ze niet op mijn cap