Ga ik dan zeker een mailtje bij sturen super bedankt wups De klas van m'n moeder heeft allemaal figuurtjes zoals hartjes sterretjes enz. weten jullie iets leuks en simpels wat ze daarmee kunnen maken? Het is voor zeer moeilijk lerende
colunder
Geplaatst: 16-05-14 15:19
wups81 schreef:
Waar heb jij de folie vandaan gehaald colunder? Want hier zit ook veel kwaliteits verschillen in. de siliconen folie is 2,25 per meter
Bij hotfixonline. Als jij beter hebt graag want dit is erg frustrerend.
Ja het is erg duur idd en ik verkoop sommige kleine dingen ook zoals van die boekjes tnxx trouwens. Heb nu met ss10 black diamond een speen gemaakt als cadeautje voor iemand die met zwangerschapsverlof gaat die komt ook op een boekje
Regendans
Geplaatst: 19-05-14 18:28
colunder schreef:
Dat hart is mooi!!
Ik ben er wel achter dat het geen goedkope hobby is(maar wel leuk!). Ik heb in de laatste 2 weken al 4 keer besteld(iets meer dan 200 euro )
Moet je niet iets yoe gaan geven? Een beedje verslaafd?
Ik ben wel heel benieuwd wat jr allemaal hebt geshopt
Heeel veeel steentjes,verschillende kleuren en maten. folie potlood schudbakjes Vlindertjes, druppeltjes ,sterretjes,hartjes,ovaaltjes enz in verschillende kleuren pincet opzetststukje silicone folie mini t shirt
Heeft iemand DE tip om steentjes snel met de juiste kant naar boven klaar te leggen? Ik ben bezig steentjes met een applicator op leggings te zetten. Best een pittig klusje....20 legging.... heeeeeeeel veel steentjes. Nu schud ik ze elke x uit het zakje op tafel,draai ze 1 voor 1 om en plak ze dan op ern legging. Tijdrovend,dat draaien. Ben nu op zoek naar DE Super Tip :-D
YvonneV
Geplaatst: 22-05-14 10:01
ik neem een schoteltje daar gooi ik steentjes op pak eerst alle steentjes die goed liggen en dan schud rommel ik met/in het schoteltje. of ik gooi de steentjes van het schoteltje op een ander schoteltje
_xDyan
Geplaatst: 22-05-14 11:00
Ik pak altijd zo'n vierkant memo blaadje, die vouw ik dubbel en maak er een scherpe vouw in. Dan doe ik hem open en ligt die zeg maar op de onderkant, daar leg ik steentjes op en pak ik de steentjes die al goed liggen, dan blijven de steentjes over die verkeerd om liggen dus dan vouw ik hem weer voorzichtig dicht en draai ik hem om en heb ik ze allemaal goed liggen. Wel goed opletten dat je hem goed dicht knijpt zodat er bijna geen beweging meer in zit.
er zijn ook van die speciale driekhoekige bakjes, magic nog iets, heb er ook eentje liggen maar nog nooit gebruikt, volgens mij stond er in de beschrijving dat de steentjes dan gelijk goed liggen
Die driehoekige bakjes zijn ideaal,ik heb er 4 van. Als ik met meerdere kleuren en maten werk heb ik ze vaak allemaal in gebruik. Het is niet zo dat ze gelijk allemaal goed liggen, maar als je hem even heen en weer schud komen er wel heel veel goed te liggen. Zijn die op schud je gewoon nog een keer en er liggen weer nieuwe goed.
Gisteren weer 2 projectjes afgemaakt,2 verjaardagcadeautjes. 1 t shirt met het logo van "monster high" en een t shirt met hello kitty,patroon helemaal dicht gelegd. Zijn erg mooi geworden.
bedoel je ze op je pc krijgen of hier in het forum zetten? ik zet altijd fotos van mn telefoon eerst op facebook, sla ze op en ga naar tinypic.nl om ze hier te plaatsten