Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jindai schreef:@Meisje, heb je nog kunnen slagen voor potloden? Mooi hoor, je eerste mandala!![]()
@Kimberleyepe, super leuk die zeemeermin!![]()
@Lisette, ik ben benieuwd naar je Alice in Wonderland plaat!![]()
@SVRL, heb je je opleiding gehaald? Gefeliciteerd!Mooie mandala's, ik vind de middelste echt prachtig!
Ik ben door drukte steeds niet toegekomen aan kleuren, helaas. Hopelijk binnenkort wat meer tijd, want het kriebelt wel weer.![]()
Laatst wel een nieuwe set potloden besteld (de Prismacolor's) en als het goed is komt er morgen nog eentje, de pastelpotloden van Derwent. Genoeg reden om er weer eens voor te gaan zitten dus.
Jindai schreef:@Meisje, heb je nog kunnen slagen voor potloden? Mooi hoor, je eerste mandala!![]()
@Kimberleyepe, super leuk die zeemeermin!![]()
@Lisette, ik ben benieuwd naar je Alice in Wonderland plaat!![]()
@SVRL, heb je je opleiding gehaald? Gefeliciteerd!Mooie mandala's, ik vind de middelste echt prachtig!
Ik ben door drukte steeds niet toegekomen aan kleuren, helaas. Hopelijk binnenkort wat meer tijd, want het kriebelt wel weer.![]()
Laatst wel een nieuwe set potloden besteld (de Prismacolor's) en als het goed is komt er morgen nog eentje, de pastelpotloden van Derwent. Genoeg reden om er weer eens voor te gaan zitten dus.
Jindai schreef:Ik ben door drukte steeds niet toegekomen aan kleuren, helaas. Hopelijk binnenkort wat meer tijd, want het kriebelt wel weer.![]()
meisje_ schreef:[ [url=m/lLUOm9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleuren op nummer! Wat een werk was dat zeg’