Pagina 11
nujaro: Netjes gedaan, hier en daar is ie wat krasserig, probeer dat te voorkomen, ook de vlekken op je papier
Je hebt al mooi de delen in het oog aangegeven, maar probeer ze nog wat meer te laten uitkomen. €5,-
astridjhu: Leuk neergezet, persoonlijk zou ik proberen meer met schaduwen te werken zodat er meer dipete inkomt, nog even geen vergoeding 
rooslovertje: Erg mooi gedaan. Het bit sluit niet op de mond aan helaas
Het oog mag ook iets levendiger. €5-7,50
Lontje: 1e: Erg mooi neergezet, ergens lijken me de verhoudingen niet lekker te liggen maar kan er ook niet echt een vinger opleggen. Verder uitdrukking en detail erg mooi. €30,-
2e: Sluipkatje met de rare onderkaak
Het donkere voegt iets toe. Leuk dat je altijd van die aparte posities uitkiest(slaat eigk ook al op die van je eigen kat) €30,-
Fnanne: 1e: Wat een heerlijk koppie! €40-60 (sorry voor t grote gat, taxeren blijft lastig)
2e: Ook erg mooi neergezet qua kleuren. Persoonlijk zie ik liever sommige schaduwen iets minder scherp. €35,-
3e: Heerlijk plaatje qua uitstraling
vlechtjes zijn super en t paard is ook netjes, op mensen nog even wat oefenen
€30,-
highwaykind: wat een rare scheve mond
verder erg netjes €25-30
Pagina 12
sammyvriend: foto doet t niet meer
sindbad: Leuk! Komt wel getekend over maar dat heeft echt een bepaalde charme vind ik
€20,-
MlieZ88: Wat een schatje! Neus is erg mooi en die ogen hebben echt zo'n lieve uitstraling. €60,-
Evelijn_: 1e: Hij lijkt misschien niet helemaal te kloppen, maar je hebt m wel mooi ingevuld. €7,50
2e: Het oog lijkt wat te ver opzij te zitten, maar de bles kan dit ook vertekenen misschien.. €10
highwaykind: Leuk die combinatie van materialen! De neus lijkt wat breed en het oor lijkt zo wat raar. Verder mooie uitdrukking en ingevuld. €25-30
Vajente: Mooi. Misschien dat wat je aangeeft niet klopt en gevoelsmatig onbetaalbaar denk ik
€50-60
highwaykind: Jammer van de haren en ik zou of het shirt inkleuren of de omtrekken weglaten. Het oor vind ik nog wat raar en afsteken tegen het hoofd. De uitdrukking is wel mooi, die ogen! €25,-
Pagina 13
merrieveulen: Leuk! Heel wat anders maar geweldig qua uitstraling ondanks dat het "simpel" neergezet is. Pff taxeren vink dan lastiger... €15?
Fnanne: Heel mooi neergezet! Ook mooie actie erin. €50,-
oneilltje79: 1e: Jouw herstel herken je altijd. Verhoudingen lijken me niet te kloppen. €50,-
2e: €45,-
Fnanne: Deze vind ik heel mooi neergezet met dat heldere oog! €70,-
XxLietjuhxX: Probeer wat donkerder te tekenen zodat ie meer opvalt. Nog even dooroefenen.
Fiffill: 1e: Wat een heerlijk plaatje! Probeer wat meer schaduw erin te verwerken. €15,-
2e: De verhoudingen kloppen niet helemaal. Hier heb je al met meer schaduw gewerkt, probeer daar nog meer mee te doen
€10,-
highwaykind: Mooie uitstraling! €30,-
janique:
Heerlijk plaatje! Blauw van de pet, hm hoe leg ik dit uit... lijkt wat meer geveegd dan de rest waardoor ie niet helemaal erbij past. €35-40
Pagina 14
Fnanne: Mooi plaatje met die haartjes zichtbaar! €40-45
Plaudar: Mooi gedaan. Ogen lijken wat apart, qua uitstraling. €25,-
oneilltje79: 1e: Leuk plaatje. €45,-
2e: Oog komt mij wat spookachtig over, verder mooi. €50,-
Mik_: Mooie uitstraling. Alleen lijkt het of je een stukje van de neusriem bent vergeten. €30,-
Lunas: Lieve uitstraling. Het oor steekt alleen erg af. En de verhouding lijkt niet helemaal te kloppen. €15-20
XxLietjuhxX: Probeer met meer contrast en schaduw hem nog wat levendiger te maken. Nog even oefenen.
Pagina 15
astridjhu: Eens heel wat anders
Netjes gedaan, al lijkt ie me nog wat plat. €5,-
Vajente: Mooi, lief plaatje. €60-70
rooslovertje: Hoofdstel is netjes, probeer op het lijf en hoofd meer detail aan te brengen. €5-7,50
Cyntje: 1e: Netjes. Hier en daar mag er wat meer diepte in, lijkt ie wat platter. €10,-
2e: Oren vind ik wat afsteken en misschien het blauw wat meer erbij laten horen, het steekt nu wat af. €10-15
Gupjes: Lief plaatje. Hoofdje van het veulen oogt wat raar in mijn ogen. Voortaan aub het formaat erbij zetten. A4: €10-20
edelweis1: Boe!
Heerlijk plaatje! Mag wat minder krasserig op zich. €15,-
XxLietjuhxX: Leuk plaatje, mag nog meer contrast en detail in. Nog wat verder oefenen.
Fiffill: Jammer dat je niet de versie plaatst die echt af is. Lief plaatje verder. €20-25
XxLietjuhxX: De verhoudingen kloppen niet, je hebt wel al beter met schaduwen gewerkt! Toch nog even verder oefenen.
nujaro: 1e: Probeer meer tijd aan de verhoudingen en het inkleuren te besteden. Verhoudingen kloppen niet en hij mag minder krasserig. Nog even oefenen.
2e: Ook hier probeer minder krasserig in te kleuren, het oog mag ook levendiger. Nog even oefenen.
Pagina 16
rooslovertje: Heerlijke blik! De haartjes heb je ook mooi getekend, jammer van de oortjes. €10-15
Lontje: Oh heerlijk plaatje! Tekening heeft zoveel uitstraling. €70,- zeker
Wendy15: Eens wat anders! Mooi neergezet met die zwarte achtergrond. €25-30
_Maurits_: 1e: Leuke tekening. Probeer er nog wat meer schaduw/contrast in aan te brengen. €5,-
2e: Verhoudingen kloppen niet en hier mag veel meer schaduw en contrast in om het levendiger te maken. Nog even oefenen.
alena: Lief veulentje. Neusje lijkt wat raar op het hoofd te staan. €7,50-10
thissi: Hij mag minder krasserig en de verhoudingen kloppen ook niet. Nog even oefenen.
alena: Netjes, probeer alleen de ogen wat levendiger te maken, nu zijn ze een zwart gat. €7,50
Wendy15: Heel netjes! Mooi oog en dat hoofdstel is ook erg netjes. €15,-
Pagina 17
HorseFury: Mooi neergezet, jammer van het vlekkerige papier, probeer dat voortaan eerst even weg te gummen
€15-20
XxLietjuhxX: Verhoudingen kloppen nog niet helemaal. Probeer vooral op de hals nog wat meer schaduw aan te brengen. Nog even oefenen.
nujaro: Probeer er nog wat meer diepte erin te brengen en het meer 1 geheel te maken. Nog even oefenen.
Lontje: 1e: Oh heerlijk zoals ie uit het papier lijkt te komen! €50-60
2e: De verhoudingen lijken raar, maar op de foto had ie ook al zo'n rare kop
Verder heerlijk plaatje. €45-50
Eindelijk weer bij. Als ik het nog een keer zover laat komen word ik gillend gek