Dit is silhouette dat getekend is

Uitzagen!

Uitgezaagd, nu kan het voorbeeldje er weer af gepeuterd worden

Goed schuren, alle krasjes eruit

Ringetje solderen

Even afsluiten met de lelijke versie, zo net na het solderen

Morgen weer verder!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

het word echt een silhouette. Ik wil je in de toekomst wel echt nog gaan verdiepen in handgraveren, maar voor nu is dat nog een skill die ik niet voldoende beheers.
morgen plaats ik weer een nieuwe bestelling waar alles bij zit wat ik nog niet hier had liggen.

Citaat:Jis_: er komen geen details inhet word echt een silhouette. Ik wil je in de toekomst wel echt nog gaan verdiepen in handgraveren, maar voor nu is dat nog een skill die ik niet voldoende beheers.
Citaat:Vandaag weer bezig geweest aan de zilveren ring. Of zeg maar gerust, in gevecht gegaan met de zetkast. Maar we geven niet op
Het proces ziet er in elk geval soepel uit, zo kan ik jullie goed voor de gek houden haha.
volgende week word hij als cadeau weg gegeven, ik ben ontzettend benieuwd wat de ontvanger ervan gaat vinden! Graveren is inderdaad heel erg moeilijk, daar heb ik me een poosje geleden echt op verkeken
het hangetje van die hond ging gelukkig heel goed (die was ook erg eenvoudig), maar daarna ben ik meer gaan oefenen en ik kreeg geen enkele lijn meer zoals ik hem wilde
maar ik ga er wel flink op oefenen.

Ben heel erg benieuwd om ze “in ‘t echt” te zien !
Ze zijn móóóói !!_Hedi schreef:Af![]()
[ [url=m/xPJ939.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik hoop dat ze hem met veel plezier gaat dragen!
ik ben bezig geweest met allerlei probeersels en de ring te maken voor de mooie prasioliet. Helaas is het meeste een beetje mislukt
ben alleen vergeten foto's te maken van het begin.

Komende week een goede nette schets maken en die mag dan weer gekeurd worden door zowel mijn juf als een van de examinatoren. Ik heb er onwijs veel zin in!
En ik zal het proces hier natuurlijk delen, beginnend met de schets 
ik kan niet wachten tot die binnen is! In de tussentijd een zuurstofcilinder en gasfles regelen.

60-69 euro.

de zetbakjes zijn gelukkig nog in orde, dus ik ga even iets anders verzinnen, Wellicht ook tof om de op een groter plaatje te solderen, maar die kan dan niet gehamerd zijn.