Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nouja, op zich is het misschien ook wel een beetje apart, dat wanneer je met iemand op stap bent, je elke keer als hij even zijn hielen licht met een ander staat aan te pappen.
Ik kan me best voorstellen dat hij dat niet kan waarderen dat ze steeds met andere mannen de hort op is...en dat zijn ex en kinderen en anderen dat ook zien.
Terwijl het vanuit Nina gezien vrij onschuldig is
astridastrid schreef:Ik kijk nu Breaking Bad en lees ook veel boeken en eerlijk gezegd denk ik ook vaak: waarom blijven de stellen in Godsnaam bij elkaar? En niet alleen op TV (GTST) overigens.
Soms voel je je gewoon enorm verbonden met iemand en kun je niet met ze leven en ook (nog) niet zonder ze: Nina was doodongelukkig toen het uit was. Dan wegen de leuke momenten, de onzichtbare dingen dus blijkbaar zwaarder dan de minder leuke.
Het is de som van alles samen.
Ik ben nu gedetailleerd maar denk: kan altijd nog delen eruit laten.
xPabloBokt schreef:Hmm, dat had ik niet zo. Prem is gewoon een oude chagrijn en ze wil gewoon plezier hebben. Waarop Prem zich als een jaloerse trut opstelt.
PoelieWoelie schreef:Het is soms heel moeilijk om onderscheid te maken tussen liefdesverdriet omdat je DIEGENE mist en liefdesverdriet omdat je IEMAND mist. Achteraf, als je je eigen weg vervolgd hebt, is dat vaak ineens kraakhelder.
Nina wil overduidelijk niet alleen zijn.
astridastrid schreef:Maar Askja, help even haha! Want ik vind dat ZO lastig dus alle hulp is welkom. Broer-zus "bedoel" ik allerminst, eerder "niet zonder maar ook niet met elkaar kunnen leven", en juist het aantrekken/ afstoten, het dealen met rugzakjes.
astridastrid schreef:Maar Askja, help even haha! Want ik vind dat ZO lastig dus alle hulp is welkom. Broer-zus "bedoel" ik allerminst, eerder "niet zonder maar ook niet met elkaar kunnen leven", en juist het aantrekken/ afstoten, het dealen met rugzakjes.
Maar bedoel je dan meer erotisch? Wat je mist? Of?
Of kun je een voorbeeld (zin) geven? Evt. via PB?
astridastrid schreef:“We gaan” zegt hij resoluut en eigenlijk vind ik het ook wel welletjes geweest.
“Ik heb honger” verzucht ik. Ik had voordat we weggingen wel wat kleins gegeten, maar rode wijn werkt niet alleen op mijn humeur, maar ook op het hongergevoel. Prem had niets gegeten want die was bang dat het op zijn stem sloeg of zoiets.
Opeens zie ik bij Prem ook een glimlach doorbreken. “Ik heb ook honger” zegt hij.
astridastrid schreef:Prem werpt hem een boze blik toe maar voelt zich niet geroepen te antwoorden.