Wat een creatieve tekeningen komen hier voorbij! Ik ben jaloers op jullie talent haha! Echt een prachtig topic.
De sleep van Barbaravdw vind ik echt een geweldige, die hoort zo in een kinderboek!
Biscuitje
Geplaatst: 23-10-20 22:10
Ik ben gestrand en ben rustig aan het verder werken vanaf waar ik ben blijven steken
Armor
Outpost
Rocket
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 24-10-20 18:54
sleep, chef (O:) ) RIP en Dig in die volgorde. Ja, na RIP ben ik een beetje in de sfeer blijven hangen. Eigenlijk na "chef" al. Heb RIP en Dig grotendeels bij mijn fysiotherapeut getekend (hij loopt vaak achter op schema. ) waardoor ik ook soort van wel heb "moeten" showen. (ik moet niks maar hij was nieuwsgierig) maarrrr ik en wel bij!
Damn, jij hebt mijn 'dig' gepikt Gelukkig moet ik er nog 'addictive' bij combineren, en vandaag gaat eea sowieso niet lukken. Morgen maar gewoon twee dan
ik geloof dat ik het heb opgegeven.. Ik loop nog steeds zover achter dat ga ik deze maand niet meer afkrijgen. Misschien dat ik ooit de lijst verder afmaak, maar dat wordt vast pas in het nieuwe jaar.
Ik blader hier soms even snel langs en ik zie wel veel moois langskomen. Dus hou vol jullie kunnen het!
Ibbel
Geplaatst: 25-10-20 12:12
Inhaalslagje (zijn wij nou als enige over Ayasha? )
Nee, Barbara en Biscuitje zijn ook nog bezig zie ik nu.
Jouw buddy is ook goed geslaagd trouwens (en de rest ook, maar ik val iedere keer in herhaling )
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 25-10-20 12:44
Kreeg op facebook wel de opmerking dat er "meer paard" nodig was. Wat ik me ook wel kan voorstellen. In onze context is het "logisch" maar zonder die context is het wellicht idd niet zo leesbaar. Maar ben beetje bang om hem dan te verdingesen. Ik ben stiekem al aan morgen begonnen want moet woensdag weer naar het ziekenhuis en dinsdagen zijn uit evaring gebleken, dagen dat ik veelal niet slaag in tekenen. Dus heb geen zin om weer twee dagen achter te lopen zo kort naar het einde. Het regent hier toch en Sam ligt de komende maand uit. Rêve kan wel een paar dagen vrij gebruiken. Die heeft hard gewerkt voor mijn doen (en ook haar doen dus) vorige week.
Whahaha, dan heb je nu een goed argument om er niets meer aan te doen.
Molfre
Geplaatst: 25-10-20 14:04
Nou nou... Ik heb net een paard gekocht en ben vanalles aan het regelen voor de aankomt EN ook net een nieuwe baan waar eea voor geregeld moet worden dus ik houd weinig tijd over
Jullie hebben Slippery en Coral nog van me tegoed en ik hoop dat ik vandaag nog aan Buddy toekom. Maar hier zijn Dig en Rip!!
Helderder
Geplaatst: 25-10-20 15:27
Ibbel schreef:
Inhaalslagje (zijn wij nou als enige over Ayasha? )
Digging en addictive, poging tot cartoon: [ [url=m/xiKVDw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldige interpretatie, zou hem zo gebruiken bij mijn consulten stoppen met roken.