Nog een vraagje, wat voor pennen/fineliners gebruiken jullie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerpiegorp schreef:Twijfel twijfel... Ik heb toch maar een echte Leuchttrum gekocht (knalroze hihi), ik merk dat ik met gewone lijntjes niet lekker kan werken (als je een maand erop wil zetten moet je halverwege lijntjes halveren) en dat demotiveert me nogalIk heb wel besloten dat ik het niet meer voor agendadingetjes ga gebruiken (ik heb al 1 gewone en 1 planagenda) maar meer voor school, wat er voor welk blok/vak moet gebeuren en persoonlijke dingen (habit/moodtracker e.d.) om een beetje orde te scheppen in mijn hoofd haha. Ik ga hem vanaf het nieuwe jaar gebruiken, dus ik kan nog een beetje nadenken
![]()
Nog een vraagje, wat voor pennen/fineliners gebruiken jullie?
Lonneke2001 schreef:Met tabs worden het eigenlijk 5 Bullet Journals in een, om onderwerpen gescheiden te houden.
Wat mij betreft een prima optie voor de personen die toch wel een beetje georganiseerd willen zijn en dus bepaalde dingen bij elkaar stoppen.
xyzutu2 schreef:Lonneke2001 schreef:Met tabs worden het eigenlijk 5 Bullet Journals in een, om onderwerpen gescheiden te houden.
Wat mij betreft een prima optie voor de personen die toch wel een beetje georganiseerd willen zijn en dus bepaalde dingen bij elkaar stoppen.
Zo kun je het ook bekijken, als mini-bullet journals an sich. Ik ben inderdaad juist op zoek naar wat organisatie, want chaos heb ik nu ook al in de vorm van een notitieboek vol met dierenartsafspraken, trainings-ideeen, ideeen voor nieuw tuig, voeretiketten en nog meer losse dingen. Ik hoop dat dat straks wat geordender kan worden als alles gewoon zijn vaste plek heeft.
Ik heb net even naar de Arc boeken gekeken en hoewel dat eigenlijk precies is wat ik nodig zou hebben vind ik een boek net een prettiger idee. Iets permanenter dan een losbladig systeem. Ik heb dus net maar een notitieboek besteld en ben erg beniewd naar wat hier straks in de bus komt vallen.