Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:7 juli 2016 Write a story about your favorite song.
Een zeer frisse geur wordt opgevangen door mijn reuk. Ik snuif een keer diep en voel hoe het water in mijn bek komt te staan, ik laat mijn tong langs mijn lippen glijden en grom tevreden. Ik kef een keer naar de groep om een startsignaal te geven. De jacht is begonnen.
Het geluid van poten die zich met veel kracht afzetten en poten die zich vooruit klauwen door de modderige bodem vervult het bos. De jonge wolven maken er een spelletje van en bijten af en toe in elkaars hals om elkaar af te remmen, uiteindelijk kan er maar één de winnaar zijn. Ik heb ze een kleine voorsprong gegeven maar al snel haal ik ze in en laat ze grommend en stoeiend achter mij. De geur is zeer indrukwekkend en het lijkt alsof het mij roept. Een oerinstinct dwarrelt langzaam naar boven en een lichte waas keert zich voor mijn ogen, het menselijke gedeelte in mij verdwijnt bij iedere pas die ik verder en dieper het bos in zet.
Doordat het menselijke gedeelte langzaam verdwijnt komt het echte diepe wolven instinct naar boven. Direct voel ik hoe mijn poten zich dieper in de grond klauwen om zich harder te kunnen afzetten. Mijn oren werken als kleine antennes op mijn kop en vangen ieder geluid op dat zich in de omgeving afspeelt. Mijn dikke pluizige staart zorgt ervoor dat ik scherpe bochten kan maken zonder dat ik voel op mijn bek ga. Mijn neus wijst mij de weg.
Ik hoor de gejaagde hartslag van mijn prooi, ik neem het buitenadem zijn van mijn prooi goed in mij op en maak hier gebruik van. Het spel is begonnen. De maan zorgt voor een klein beetje ligt in het donkere en diepe bos. Mijn ogen helpen mij op de donkerste plaatsen in het bos om toch nog alles te kunnen zien alsof de zon schijnt. Plots rem ik af en duw mijn neus hoog in de lucht. De prooi staat stil en beweegt niet. Je kan je niet voor mij verstoppen. Opnieuw zet ik af met enorm veel kracht en dender tussen de bladeren en omgevallen bomen door. Ik hijg zacht en volg mijn neus. Als ik over een boomstam gesprongen ben rem ik abrupt af en grom zacht. Mijn kop laat ik iets zakken. Ik sta oog in oog met mijn prooi.
Daar staat het tere menselijke figuur. De geur van angst vliegt alle kanten op en haar hartslag bonkt in mijn oren. Tranen rollen over haar wangen en ze maakt zachte smeekbedes. Ik trek mijn lippen op en laad mijn tanden langs mijn ontblote tanden glijden. Langzaam, stap voor stap, kom ik dreigend dichterbij met mijn kop lager dan de rest van mijn lichaam en mijn vacht die rechtop staat. Mijn vlijmscherpe tanden vangen het licht van de maan op en het meisje hapt naar adem en begint harder te huilen. Wie is dat, diep vanbinnen probeert het menselijke deel in mijn lichaam de overhand terug te krijgen, maar de geur van mijn prooi en de geur van haar bloed doet mij watertanden en zorgt ervoor dat ik het menselijke deel net zo hard terug kan duwen. Het meisje krabbelt overeind en probeert van mij weg te rennen. Luid grommend spring ik voor haar en versper haar de weg. Ze valt achterover en probeert zich zo klein mogelijk te maken. Laat haar met rust!, schreeuwt mijn wedermenselijke helft naar mij. Ik grom. Doe haar niets, klinkt het weer. Ik schud wild mijn kop en voel de irritaties omhoogkomen. Ik. Moet. Haar. Ik sluip dichterbij en als ik boven het meisje sta snuif ik haar angst op vermengd met de geur van bloed. Ik laat mijn bek een stukje openhangen en hijg zacht. Blijf van haar af, terug!, schiet er weer door mijn kop heen. Luid grommend negeer ik de mens in mij en sper mijn bek wijd open om daarna mijn tanden te plaatsen in de armen van het meisje. Ze slaat met haar handen in mijn vacht en tegen mijn kop aan. ‘NEE!’. Het meisje begint het uit te schreeuwen, ze huilt, ze schreeuwt. Ik bijt nog een keer en lik het bloed van mijn lippen. Ik spits mijn oren als ze nog harder begint te schreeuwen en voel direct een raar gevoel door mijn lichaam heen gaan. Ik voel het oerinstinct zwakker worden en ik begin medelijden te krijgen met het meisje dat bloeden voor mijn neus ligt.
Luid grommend negeer ik de medelijden en sper mijn bek nogmaals open en zorg er voor dat de stilte overheerst.
Ik staar vervolgens naar het levenloze lichaam. Kalm stap ik een paar passen achteruit en ga voorzichtig zitten en krul mijn pluizige staart rond mijn poten. Ik gooi mijn neus in de lucht en leg mijn oren plat in mijn nek en laat een klagelijk gejank horen.Baby, I'm preying on you tonight
Hunt you down eat you alive
Maybe you think that you can hide
I can smell your scent from miles
You can't deny
That beast inside