Calanthe schreef:Zijn er mensen/iemand die misschien mij willen helpen? Ik zit enorm te twijfelen. Maar kom er effe niet uit. (tekentablet is stuk en niet meer aan de praat te krijgen dus wordt nieuwe kopen na veel discussie met ouders en weet niet wat voor formaat ik moet nemen, small of medium, medium is dan gelijk 120 euro duurder)
Dat is volledig afhankelijk van hoe jij tekent. Hoe groter het tablet, hoe groter de bewegingen die je moet maken. Denk aan tekenen op papier. S is lekker krabbelen, hele snelle vinger/hand/pols beweginkjes, bij M ben je al meer bezig met pols bewegingen en vanuit de elleboog, en L is alsof je op een groot doek aan het schilderen bent qua bewegingen. Je kan zat inzoomen in de meeste programma's dus voor de fijne details hoef je niet perse een groter tablet te nemen. Inzoomen volstaat dan zeker. Het gaat dus om de grootte van jou bewegingen. Ik heb zelf zowel een S als M tablet en kan niet zeggen dat ik de één fijner vind dan de ander. Het voelt wat anders als ik op de kleine of juist de grote werk maar groot is niet per definitie beter