Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fee_ schreef:Ik denk dat 'ie af is... misschien dat ik de witte stukjes nog inkleurm maar dat moet ik morgen maar even bekijken met een frisse blik.
Toch echt wel een paar uur mee bezig geweest.
Valerie93 schreef:Misschien een hele gekke vraag:
Mijn oma ziet dubbel en vanwege leeftijd een stuk slechter dan andere. Zijn hier toevallig ook boeken voor? Ze heeft vroeger veel getekend en geschilderd maar dat lukt nu niet meer en dit leek mij een leuke oplossing voor haar als zo'n boek bestaat!
haffiefreak schreef:Ik heb een vraagje, kleuren jullie alle platen in in de boeken?
Ik kijk regelmatig in de winkels in de boeken maar dan vindt ik niet alle platen leuk of mooi genoeg om te kleuren![]()
Vandaar dat ik er aan denk om lekker platen van internet uit te printen.
_Liz89_ schreef:Weet iemand hier misschien of de point 68 pennen van Stabilo dezelfde kleuren hebben als de point 88? Het lijkt wel zo, maar op een site zag ik dat ze wel verschillende namen hebben, dus nu twijfel ik
En waar verkopen ze de point 68 los? Sowieso bij de V&D, maar hebben ze daar wel alle kleuren? Ik wil namelijk ook wat kleuren van de 68 pennen, maar de hele set is me veel te duur, en als daar dezelfde kleuren bij zitten als de fineliners heb ik er veel te veel dubbel (of zelfs 3x). Dus in principe hoef ik er maar 16 te halen en dan heb ik alle kleurtjes van de Stabilo pennen
En Primera? Verkopen ze ze daar nog los? Ben ik al jaren niet meer geweest namelijk, haha.
Raja schreef:Valerie93 schreef:Misschien een hele gekke vraag:
Mijn oma ziet dubbel en vanwege leeftijd een stuk slechter dan andere. Zijn hier toevallig ook boeken voor? Ze heeft vroeger veel getekend en geschilderd maar dat lukt nu niet meer en dit leek mij een leuke oplossing voor haar als zo'n boek bestaat!
Er zijn ook kleurboeken voor Ouderen
Bij de Primera heb ik ze zien liggen
_Liz89_ schreef:Geweldig die pauw. Heel mooi
Als ik die gemaakt zou hebben zou ik hem inlijsten