Baal.Waarom gaat het niet met bedrust? Hoef er niet voor te wandelen toch?

Ben nu maar aan t vingerhaken geslagen hahaha maar kom niet verder dan een ketting.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Baal.
Maar op m'n rug liggen (das toch bedrust, mag mag je ook rechtop in bed rusten?) kon in niet haken.

Ik ben dr volgens mij in totaal al 8 uur ofzo aan bezig
. Of de SMC Bravo.
Da's iets langer dan ik had verwacht 
Ik doe het gewoon met naald en draad (niet vragen naar wat voor steek ik gebruik, ik doe altijd maar wat naar eigen inzicht
) en ik zet de onderdelen eerst vast met spelden. Voor sommige dingen gebruik ik een hulpdraad om het midden te bepalen (zie de draak, die hulpdraad is ook makkelijk als straks de stekels op de rug bevestigd worden). Ook doe ik het laatste stukje vullen vaak pas als ik het onderdeel er aan ga naaien.Quinette schreef:Wat stoer! Dat is ook al zo'n grote he?
Hoe bevestigen jullie eigenlijk alle losse onderdelen aan elkaar?
Ik blijf daar altijd mee aan het klooien en t ziet er dan toch niet helemaal zo netjes uit als ik zou willen.
en geen haast willen hebben Citaat:Ook doe ik het laatste stukje vullen vaak pas als ik het onderdeel er aan ga naaien.

Nerwen schreef:Je zou ook een bol garen bij de Wibra of Zeeman kunnen halen met een haaknaald 4 of 5. Of de SMC Bravo.
Ik vind de Catania katoen erg duur geworden, hoewel het wel mooi spul is.
Ik had een begin gemaakt met de draak van Delicious Crochet:
[ Afbeelding ]
De pony had ik hier geloof ik al geplaatst, dat is ook nog een work in progress.
. 

Maar ik snap niets van die afkortingen ? Staat daar ergens een lijstje voor