HAha iedereen inderdaad aan de olifanten.. Ik ga mam vandaag eens vragen welke zij denkt mooiste is voor mijn broer en schoonzusje. Hopenlijk vandaag ook eindelijk weer eens aan de gang.
Hobbyhuis is tot nu toe van wat ik gezien heb de goedkoopste. En ook nog een fijne levering..
Ghostattack
Geplaatst: 06-10-12 13:53
Ik zie op de website van de hobbywinkel hier in Tiel dat ze ook schilderen op nummer verkopen. Ga zometeen even kijken wat ze op voorraad hebben liggen, woon toch 500 meter van de stad haha
Ghostattack
Geplaatst: 06-10-12 17:13
Ik heb zojuist deze gekocht! Was maar 10 euro en vond het wel een mooie om mee te beginnen
Hoi, Ik wil hier ook meekomen schrijven als dat mag?
Ik benn u bezig met zo'n kinderding, maar die heb ik laten mislukken omdat de kwast te dik was... Ik las een paar bladzijdes geleden iets over een gratis catalogus met daar veel schilderijen in? Ik wil denk ik ook iets gaan bestellen, ik weet alleen nog niet wat...
Ghostattack
Geplaatst: 07-10-12 10:59
Focussed schreef:
Mooi ben benieuwd naar t eindresultaat ! Moet je verf mengen bij die?
Je moet verf mengen ja. Ben gister begonnen en moet zeggen dat het schilderij heel weinig details heeft. Ik ga zelf mooi details toevoegen
De kwast die bij schipper zat vind ik niet zo goed.. Hij is nu al een beetje lelijk, ik denk dat ik een andere kleinere ga halen want ik kan de kleine vakjes al niet meer zo netjes doen
Ik heb ook een idee dat mijn luipaard lang niet zo mooi wordt als van liesjuh, maar we zullen zien.. Ik ben al aan het nadenken over mijn volgende projecht hahah...
Je kan beter een goed penseeltje bij een schilderwinkel halen, i.p.v. nog één van Schipper. Goede kwaliteit blijft goed. Ik heb 3 Da Vinci penseeltjes (zijn een paar euro per stuk) en die zijn nog steeds tiptop in orde.
Ik heb mijn nieuwe kwastjes bij de pippo's gehaald.. ook een Da Vincie.. Fijne kwast. Heb ook een veeel fijner/smaller kwastje gekocht dan dat erbij dat.
Ell_en: Waarom denk je dat dan.. ? Ik denk dat hij zeker even mooi word.. !!
Ik schiet op het moment echt helemaal niet op maar hoop morgen weer wat verder te komen.
sabine1979
Geplaatst: 08-10-12 03:48
ik heb vorig jaar een pakket besteld waarvan je de foto moet opsturen en dan krijg je hem in nummertjes thuis gestuurd. en hier het eindresultaat
Gaaf Sabine! Waar heb je dat laten doen? En worden ze ook in kleur geleverd?
Odysseus
Geplaatst: 08-10-12 09:37
Bij Schipper kun je zo'n schilderij "op maat" bestellen. Alleen zwart-wit (anders wordt t namelijk onbetaalbaar omdat ieder schilderij zijn eigen kleur menging vereist) €54 euro geloof ik.