Ik heb precies het zelfde. Zometeen het laatste vak van vandaag. Engels:D daar ben ik wel redelijk goed in. En dan naar huis even ontspannen en daarna weer verder leren:D
Mijn vader is in Duitsland voor zijn werk. Hij belde net dat hij in een kralenwinkel stond, nu brengt hij wat bedeltjes mee aangezien het daar behoorlijk duur was
Ja of hij heeft gewoon hele grote dingen gezien ofzo. Ben benieuwd waar hij mee thuis komt Hij heeft er ook geen verstand van. En toonde eigenlijk vrij weinig interesse. Hij wist dat ik met kraaltjes iets deed maar die doe ik nu niet meer zo.
Ik zit eigenlijk even met een probleempje, Ik heb een bestelling via de winkel waar ik mn sieraden tentoonstel. De persoon die het heeft aangenomen heeft niet verteld dat er vooraf betaald moet worden eer ik aan het sieraad begin. Nu na veel heen en weer mailen (v.a december ) ben ik er eindelijk achter wat nu precies voor sieraad gemaakt moet worden en heb ik de betaalgegevens terug gemaild.
Nu kreeg ik meteen een mail terug dat ze niet wist dat ze moest betalen en dat ze de helft wel wil betalen maar de rest pas als ze het sieraad heeft gezien.
Hoe vertel ik haar nu netjes dat ik het daar niet mee eens ben en ik niet van plan ben om straks maar de helft betaald te krijgen voor een sieraad. of misschien wel helemaal niet?
Of moet ik er maar mee accoord gaan?
Ik bedoel zo raar is het toch niet dat als je iets custommade besteld je vooraf betaald?