Neeeeeeee.... ik stel voor een kettingreactie jij stuurt het vervolg naar 1 pers, die weer naar de de volgende enz . (sorry vind het echt jammer als je stopt als is het wel begrijpelijk als je het echt wil gaan uitgeven )
LisavanLisa
Geplaatst: 03-09-11 23:25
NoGo schreef:
Neeeeeeee.... ik stel voor een kettingreactie jij stuurt het vervolg naar 1 pers, die weer naar de de volgende enz . (sorry vind het echt jammer als je stopt als is het wel begrijpelijk als je het echt wil gaan uitgeven )
Ik snap het wel maar ik zou het ook erg jammer vinden.. zeker omdat we nu al half in het verhaal zitten.. Het is erg vervelend om het dan niet 'af te kunnen lezen' Dus ook ik ga mee in het ketting gebeuren
Wat een geweldig verhaal zeg . Wat kan jij leuk/mooi schrijven.
Ik zou het ook erg jammer vinden als je stopt maar ik snap het wel.
Ina_H
Geplaatst: 04-09-11 22:22
Het zou echt ontzettend jammer zijn als je stopt, het is echt een ontzettend leuk verhaal! Maargoed, ik begrijp natuurlijk ook dat je niet wilt dat anderen het kunnen gaan overnemen en dergelijke ( wat ik trouwens ontzettend laag zou vinden ) dus dan koop ik wel gewoon het boek om het verhaal uit te lezen, dat is het absoluut waard
Ik vond het erg makkelijk weglezen, zeer goede stukken! Succes verder!
tijgerr91
Geplaatst: 05-09-11 22:11
Ohh wat kan jij mooi schrijven! Heb alle pagina's in 1 keer uitgelezen en smacht naar meer! Als je stopt en je gaat het uitgeven koop ik je boek meteen! Ben zoooo benieuwd hoe dit afloopt!
Hoopt heel stiekum dat je toch doorgaat met postten!
Ik heb er nog even over nagedacht en ik heb besloten om nog één stuk voor jullie te schrijven zodat jullie een 'einde' hebben. Dit is wel een compleet andere richting dan het boek uiteindelijk zal hebben, maar dat is beter dan dit einde. Wanneer dat deel komt weet ik nog niet, momenteel druk met school. Misschien vanavond, maar dat is nog niet zeker!
Delaja
Geplaatst: 06-09-11 07:45
Allereerst gefeliciteerd!
Fijn dat je ons toch een einde wil geven, dan kunnen wij het ook een beetje afsluiten en wie weet uiteindelijk je boek kopen
gefeliciteerd! & bedankt voor het stukje dat je toch wel, speciaal voor ons schrijft . Zou je willen postten als je boek is uitgegeven? Zou hem graag willen kopen & lezen. Vind dat je een geweldige schrijfstijl hebt, en ben benieuwd hoe het nu écht verder loopt. (:
Gefeliciteerd! Leukkkkk dat je speciaal nog dat einde schrijft
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 07-09-11 18:14
Gefeliciteerd nog met je verjaardga!!
wat fijn dat je speciaal voor ons nog een eind schrijft ben heeel benieuwt! geef je wel aan of je boek echt wat word en wanneer ie uit komt?????
sunny_l0ve
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-11 20:54
Bedankt! Ja ik laat het zeker weten of het iets word met het uitgeven, alleen zal dat nog wel even duren aangezien ik eerst nog het verhaal uit moet schrijven en daarna nog verbeteren. Er is dus nog heel wat werk te doen! Maar eerst schrijf ik voor hier nog een laatste deel, zodat het voor jullie voor nu 'afgesloten' is. Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, ik moet nog even een passend einde verzinnen zonder dat het depressief word of weer een cliffhanger... graag hoor ik tips hierover en eventueel voorkeuren, daar kan ik misschien wel wat mee. Ik heb nu nog niets op papier voor het laatste deel omdat ik het eerst helder in mijn hoofd wil hebben. Mocht het uitgeven niets worden dan zet ik uiteraard het hele verhaal op Bokt!