Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mar_fay schreef:Naborah, dit loopt niet echt lekker![]()
Ik heb mijn examens gehad en ben weer heerlijk aan het tekenen. Misschien een ideetje om weer eens een nieuw thema in het topic te gooien? Dan kunnen we er weer tegenaan! Ik zal proberen om hier ook nog even wat mee te doen

Naborah schreef:mar_fay schreef:Naborah, dit loopt niet echt lekker![]()
Ik heb mijn examens gehad en ben weer heerlijk aan het tekenen. Misschien een ideetje om weer eens een nieuw thema in het topic te gooien? Dan kunnen we er weer tegenaan! Ik zal proberen om hier ook nog even wat mee te doen
Idee voor een nieuw onderwerp? Moet zeggen dat ik het gewoon hélémaal vergeten ben. Mijn excuses daarvoor.
Ik zocht iets en zat daarom door mijn berichten te scrollen. Heb het niet gevonden, maar kwam wel dit tegen

Ik vind het leuk dat de kleurtjes niet 'binnen de lijntjes' zitten. Het zou mooier zijn als de lijnen vloeiender zouden zijn en de lijn bij de neus (bovenste lijn van het hoofd zeg maar) zou ik mooier vinden als deze niet zo in een 'hoek' zou staan met de lijn van de neus. Snappie? Nou is het hoofd een beetje alsof er in het midden een touwtje omheen is gebonden dat flink is aangetrokken (anders weet ik het ook niet uit te leggen
).
Vooral de achterhand. Het is en blijft een schets en je mag dan ook best de 'illusie' wekken van een zee, dat krijg je gewoon niet zo precies uitgewerkt. Wat je kunt doen is het rondom het paard wat meer uitwerken en dan 'weg laten vloeien', zodat je de rest steeds minder uitgewerkt hebt.
vijf minuten is voor mij steeds langer aan het worden
Je hebt nu alleen de lijnen van het paard staan en die zijn prima, maar leuk is om in je schets ook te zoeken naar de lichtinval (dmv schaduw) en, zoals bij jouw paard, de spiegeling in het water. Dat maakt het net wat 'echter'.
Ik vind jouw schetsen (altijd) zo 'lief' en prettig kijken. Mooie verhoudingen, alleen tegen de hond kijk ik raar aan tegen neus een voorpo(o)t(en).
Wie zorgt er voor een thema?