Manen hangen naar de andere kant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drafbalk schreef:oke. dan heb ik verderrest niks meer te klagen. ben benieuwd hoe de rechter eruit komt te zien. hoelang ben je er al ong. mee bezig? en gebruik je gewoon potlood?
elanor schreef:Ik ben op zoek naar een bepaalde pose voor een schilderij en ik heb echt een een referentiefoto nodig want ik kom er niet uit.Heeft iemand voor mij een duidelijke foto van een paard (bij voorkeur een Ijslander, maar niet noodzakelijk) dat recht op de kijker of komt draven?
Lekker op dreef Wendy?Qua verhoudingen zijn ze nog niet op en top, als je ze wat correcter neer wilt zetten kun je denk ik iets meer aandacht aan je schetsen besteden. Maar eigenlijk vind ik ze zo wel wat hebben bij de tekening waar je nu mee bezig bent, en het neusje ziet er mooi fijntjes uit.
smeetjoew schreef:Die heeft ze geplaatst nav de vraag van Elanor.
Amrah schreef:Als iemand deze zou willen tekenen als verassing voor mn stagebaas zou het helemaal super zijn
http://i245.photobucket.com/albums/gg70 ... Olster.jpg
smeetjoew schreef:Want ookal was de foto op het goede moment genomen, dan leken de beentjes alsnog kort; maar dat is ook het perspectief.