Dankjewel Als ik iets impulsiefs doe, dan doe ik het goed haha. Nu aan het wachten totdat het eerste pakket binnenkomt. Ik heb een sms dat hij verzonden is en dat ik de t&t via de mail zou krijgen, maar die heb ik natuurlijk nog niet. Dus nu ben ik ongeduldig.
Dallista
Geplaatst: 20-08-20 07:13
Dyphusion schreef:
Dus nu ben ik ongeduldig.
Komt goed! Wel leuk om naar uit te kijken.
Ik heb net voor de lol eens gekeken wat ik nog heb liggen aan achterstand, ahem "werkvoorraad": vijftien grote en vier kleintjes. Waarvan eentje van Schipper, een paar van Plaid en de rest is Dimensions PaintWorks.
En dat is alleen het 'volwassen' spul. Ik heb een tijdje geleden bij een grote opruimactie ook heel veel andere meuk weggedaan (denk al die andere crappy merken waar ik nog heel veel van had liggen, Reeves enzo, en allerlei andere projectjes die ik toch niet afmaak). En ergens op de vliering heb ik nog een tas met "maybes" staan, zoals wat Ravensburgers. Misschien dat ik die volgend jaar naar de vrijmarkt doe of zo (als die er ooit nog komt met corona, zucht).
Misschien toch maar eens kijken of ik een ander bureau ergens kan inrichten voor het schilderen. Maar ja, ben ook aan het knoopkleden plus ander hobbies, dus... moeilijk moeilijk.
Ohhh dames, ik kan niet wachten. Dinsdag ben ik eindelijk uit quarantaine en dan ga ik gelijk kijken of ze bij mijn voormalige favoriete winkel nog wat moois voor me hebben liggen
Correctie, ik vind nou ineens een nieuwe winkel hier in de stad. En ze verkopen... Paintworks én Plaid! 3x raden waar ik morgen even langs ga. Ikmagermaar1meenemen, ikmagermaar1meenemen...
Zeker! Herrschners is voor mij niet meer te doen omdat ze hun Canadese locatie niet meer hebben. Gevolg is heeeerle lange wachttijden, veel hogere prijzen en ook nog invoerrechten. Dus ik ben blij dat er lokaal blijkbaar nog wel wat zit.
Ik heb deze ook altijd op mijn wishlist gehad, maar nu wilde ik een kleintje en dus was deze perfect.
Foaly
Geplaatst: 11-10-20 10:15
Hoi
Wat voor set zouden jullie aanraden voor een beginner die niet te veel geld wil uitgeven? Liefst in een fysieke winkel, zodat ik m kan ophalen en niet hoef te wachten tot de postbode langskomt