Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben ooit begonnen met kleuren met vooral mandala kleurboeken, volgens mij had ik toen een hele mooie van de Action. Hier hebben ze die in ieder geval niet meer. Maar nu wil ik heel graag toch ook weer mandala's gaan kleuren. 

kijk überhaupt mijn ogen uit op de site van lantaarn publishers nu, word m'n portemonnee niet blij van
heb al zoveel boeken dus als ik er nu een bij koop mag ik er echt maar 1 eerst, en dan eerst het maar weer eens goed oppakken.karuna schreef:Zo weer even genoeg voor vandaag. Alle kleuren gebruikt meesten geven goed pigment af, paar zijn wat minder en die had ik juist als eerste gepakt. wat brosser spul wel. Scherp geslepen wil de punt nog wel eens afbreken. Maar ze kleuren wel lekker.
[ [url=m/DIe0wA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik stond er toevallig vandaag nog mee in m'n handen en heb ze toch niet meegenomen. Denk dat ik een set van Maped koop voor ze, ook goedkoop maar wel betere kwaliteit, dus dan kunnen ze zich daar mee uitleven van het weekend.
Jindai schreef:Ik heb al een groot gedeelte van het boom-geval-ding af en er besluit gewoon een beestje op te komen zitten.
Net echt!
[ [url=m/Yw8rBl.jpg]Afbeelding[/url] ]