[INFO] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:10

Nayomie schreef:
Tekenaars hebben naast het tekenen nog andere bezigheden. Ik snap dat het voor iemand vervelend is als het niet gebeurt. Ik heb ook nog diverse mensen verteld hun paard te tekenen, maar ik heb gewoonweg er nu geen tijd voor, ook vanwege huidige aanvragen. :)

precies:) dit is precies hetzelfde voor mij, ik ben er wel mee bezig maar mensen verwachten dat ze binnen een paar dagen al een tekening voor hun neus hebben. soms kan dat wel weken of een paar maand duren met een beetje pech.

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:21

Heeft iemand zin om mijn merrie Formidable te tekenen? Heb hier 2 foto's staan en heb er nog heeeeeel veel op aanvraag :):)
Ook grotere foto's aanwezig (en originele). Ik hoop dat iemand haar wil tekenen!

Afbeelding

Afbeelding

fleurjansen

Re: [CENTRAAL] Aanvraag topic paarden tekenen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 15:58

Ik ben opzoek naar een duidelijke foto van het oog van een paard, als mensen er een hebben die ze graag nagetekend willen hebben, zouden jullie die dan in PB willen sturen? :)

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 22:36

Wie heeft er nog tijd omhanden en is op zoek naar een modelletje vuilnisbakkie? :D

Afbeelding

Afbeelding

Ratties4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 09:08

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 09:32

Jikkeee schreef:
Dat is helemaal waar. Maar in mijn ogen is dat een deel van dit topic. Tekenaars kunnen inspiratie opdoen en dit tekenen, oefenen, doorwerken enz enz enz :). Het is echt niet dat ik jullie portfolio's niet prachtig vind, echt waar! Maar het is voor.. ij niet de insteek van dit topic. En ik zal dat de volgende keer er bij vermelden mocht ik nog een paar foto's hebben, dan is er minder verwarring :).

Ik verkoop eventueel mijn tekeningen voor iets lager tarief dan ik normaal zou doen. Maar ook weer niet zo veel lager, de tekening hoeft niet verkocht te worden, namelijk. De tekeningen die ik aan de hand van foto's hier maak, zijn namelijk voor eigen portfolio. Ik heb de kilometers en de oefening e.d. absoluut niet nodig. Ik teken een foto omdat ik het leuk vind, en de plaatser van de foto het leuk vind zijn of haar paard getekend te zien. Niks geen verplichting tot koop/verkoop.

Normaal vraag ik, als ik opdrachten zou maken, maar dit geldt ook voor vrij werk, 75 euro voor een A3 grafiettekening. Dat is ook de eerste prijs die ik noem, met de kanttekening erbij dat er over de prijs gepraat kan worden. Laatst een A3 vrij werk verkocht voor 50 euro incl. verzendkosten. Ik mijn materiaalkosten eruit plus wat extra, koper een supermooi portret voor een goede prijs.

Ik hoef het vrije werk dat ik maak niet te verkopen. Tevens hoeft de eigenaar van het paard mijn werk niet te kopen. Wil die persoon dat wel, prima. Maar dan wel tegen iets gereduceerd tarief. Ik ben geen filantropische instelling, mensen plaatsen hun foto's hier om die na te laten tekenen als oefemmateriaal. Prima. Wil je 't resultaat hebben, dan betaal je.

fleurjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 10:36

amyhendriks schreef:
Ik ben opzoek naar een duidelijke foto van het oog van een paard, als mensen er een hebben die ze graag nagetekend willen hebben, zouden jullie die dan in PB willen sturen? :)

Ik heb er genoeg! Bedankt iedereen voor de foto's :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 11:08

_San87_ schreef:
Jikkeee schreef:
Dat is helemaal waar. Maar in mijn ogen is dat een deel van dit topic. Tekenaars kunnen inspiratie opdoen en dit tekenen, oefenen, doorwerken enz enz enz :). Het is echt niet dat ik jullie portfolio's niet prachtig vind, echt waar! Maar het is voor.. ij niet de insteek van dit topic. En ik zal dat de volgende keer er bij vermelden mocht ik nog een paar foto's hebben, dan is er minder verwarring :).

Ik verkoop eventueel mijn tekeningen voor iets lager tarief dan ik normaal zou doen. Maar ook weer niet zo veel lager, de tekening hoeft niet verkocht te worden, namelijk. De tekeningen die ik aan de hand van foto's hier maak, zijn namelijk voor eigen portfolio. Ik heb de kilometers en de oefening e.d. absoluut niet nodig. Ik teken een foto omdat ik het leuk vind, en de plaatser van de foto het leuk vind zijn of haar paard getekend te zien. Niks geen verplichting tot koop/verkoop.

Normaal vraag ik, als ik opdrachten zou maken, maar dit geldt ook voor vrij werk, 75 euro voor een A3 grafiettekening. Dat is ook de eerste prijs die ik noem, met de kanttekening erbij dat er over de prijs gepraat kan worden. Laatst een A3 vrij werk verkocht voor 50 euro incl. verzendkosten. Ik mijn materiaalkosten eruit plus wat extra, koper een supermooi portret voor een goede prijs.

Ik hoef het vrije werk dat ik maak niet te verkopen. Tevens hoeft de eigenaar van het paard mijn werk niet te kopen. Wil die persoon dat wel, prima. Maar dan wel tegen iets gereduceerd tarief. Ik ben geen filantropische instelling, mensen plaatsen hun foto's hier om die na te laten tekenen als oefemmateriaal. Prima. Wil je 't resultaat hebben, dan betaal je.

Ik heb het gevoel dat je me een beetje verkeerd hebt begrepen :). Ik zeg absoluut niet dat ze bijna gratis weg moeten. Voor veel tekenaars hier is het een oefening of ervaring op doen, voor een ander gewoon lekker vrij werken. Dat je daar wat kosten uit wilt halen rondom oa materiaal is dus meer dan logisch! Maar nogmaals, ik plaats het hier zodat mensen evt kunnen oefenen en zo niet is het ook goed. Maar omdat ik bereid ben de tekening over te nemen voor een gereduceerd bedrag, betekend niet dat ik PB'tjes hoef met daarin de vraag of ze mijn tekening zullen tekenen maar daarintegen de volle mep vragen die hun standaard vragen. Want daar begon ik een beetje over te vallen na pb'tje nummer 5. Dat is imo niet de insteek van dit topic... Dan is het gewoon meer voor jezelf een opdracht aanvragen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 11:22

Oooh, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Excuses.

Er zijn dus serieus users die een pb sturen dat ze je paard wel willen tekenen als je ze betaalt? Zijn ze van de pot gerukt :')?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 11:28

Nee maakt niet uit! Had het zelf ook niet helemaal duidelijk verwoord door mijn verbazing :').
Maar ja, ik heb vijfmaal zulke berichten ontvangen. De een heel netjes, maar ook onwijs brutale... Puur omdat ik erbij had gezet dat ik bereid was er voor te betalen...

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:47

Zou iemand mijn leasepony een keer willen tekenen?

Afbeelding

Afbeelding

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:17

Vind iemand het leuk om een van deze na te tekenen, of alledrie op 1 papiertje ofz :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

grotere foto's kunnen in pb gevraagd worden (:

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:49

Moderatoropmerking:
Dames, zullen we het ontopic houden? Jullie mogen de discussie wat mij betreft in een ander topic voortzetten, dan kunnen we dit topic gebruiken voor het daarvoor bestemde doel :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:51

Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 24-01-15 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:55

ynskek
Ik wil de bovenste graag proberen, verwacht er niet teveel van, ik heb nog niet bepaald veel ervaring dus ik wil graag oefenen :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:10

Afbeelding

Afbeelding

Iemand die deze wil natekenen? Heb meerdere foto's van deze twee paarden indien nodig :)

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:13

Iemand die hieraan een poging wil wagen? :)
Foto's heb ik zelf gemaakt.
Groot formaat is aanwezig, daarvoor graag PB :)

Afbeelding
(Bakrand mag weg gelaten worden)

Afbeelding

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:57

Is er hier iemand die mijn arabische hengst wilt tekenen? En is het mogelijk deze tekening opgestuurd te krijgen?

Afbeelding

Riannex_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:53

Iemand een poging wagen?
Afbeelding

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:22

Complimenten voor de geplaatste foto's, heb er weer een aantal opgeslagen. Mocht ik er aan toe komen krijg je een pb :j
En heb zelf nog een welshje in de aanbieding
Afbeelding

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 16:03

Iemand zin om een van deze foto's te tekenen?

Afbeelding

En een vanuit een moeilijke hoek.

Afbeelding

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:42

omdat mijn bijrijd paard helaas verkocht is en 10 februari weg gaat
zoek ik iemand die een van de onderstaande foto`s wilt natekenen als herinnering voor mij

(heb toestemming van fotografe)
Afbeelding
Afbeelding

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:04

Iemand zin om 1 van deze 2 toppers te tekenen?:)
Afbeelding

Afbeelding

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:39

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:17