Dit is trouwens het boek wat ik nu heb (en waar ook dat uilskuiken in staat, eindelijk af)

Ga nu aan iets makkelijker beginnen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:ja hoor. Jij bent aan het kleuren dus wat mijn betreft telt dat
Dit is trouwens het boek wat ik nu heb (en waar ook dat uilskuiken in staat, eindelijk af)
[ [url=m/OdaZiV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ga nu aan iets makkelijker beginnen
Spirit schreef:Was benieuwd naar ervaringen. Ik blend ook gewoon met kleurpotloden zelf, maar heb weer Youtube filmpjes zitten kijken en het leek me wel makkelijk.
Lotus83 schreef:Ik kreeg vandaag via Ali een nieuw kleurboek.. nou ja.. kleurboek.. kwaliteit van krantenpapier.. kan er weinig mee
Nerwen schreef:Lotus83 schreef:Ik kreeg vandaag via Ali een nieuw kleurboek.. nou ja.. kleurboek.. kwaliteit van krantenpapier.. kan er weinig mee
Ik durf het bijna niet te zeggen, en ik vind het heel sneu voor je, maar dat viel ook wel een beetje te verwachten van AliKleurboeken die uitgegeven worden via Amazon moet je ook heel erg voor oppassen. Ook slechte kwaliteit papier enzo.
Nerwen schreef:Naar wat ik er van begreep was dit boek vooral onder druk van de uitgeverij en had Kerby zich te houden aan hun eisen. Ik vind het echt zo'n tegenvaller...... In oktober verschijnt deel 2, maar.... meh. De omslag zag er wel heel gaaf uit. Jammer hoor dat dat zo moet.
karuna schreef:Oja aldi hier had meerdere boeken met cd erin met rustgevende muziek voor 2,60. En potloden en stiften ook trouwens. Heb twee boeken gekocht voor de cds
Morrie schreef:karuna schreef:Oja aldi hier had meerdere boeken met cd erin met rustgevende muziek voor 2,60. En potloden en stiften ook trouwens. Heb twee boeken gekocht voor de cds
ik heb vandaag ook 2 boeken bij de Aldi gekocht en de stiften, die vind ik hartstikke fijn: aan 1 kant een beetje penseel en aan de andere kant fineliner.
De cd's kan ik niks mee: heb alleen in de auto een cd speler en om daar nou rustgevende geluiden te gaan draaien....![]()
Morrie schreef:karuna schreef:Oja aldi hier had meerdere boeken met cd erin met rustgevende muziek voor 2,60. En potloden en stiften ook trouwens. Heb twee boeken gekocht voor de cds
ik heb vandaag ook 2 boeken bij de Aldi gekocht en de stiften, die vind ik hartstikke fijn: aan 1 kant een beetje penseel en aan de andere kant fineliner.
De cd's kan ik niks mee: heb alleen in de auto een cd speler en om daar nou rustgevende geluiden te gaan draaien....![]()