[Info] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 23:35

:j ja hoor. Jij bent aan het kleuren dus wat mijn betreft telt dat :D

Dit is trouwens het boek wat ik nu heb (en waar ook dat uilskuiken in staat, eindelijk af)

Afbeelding

Ga nu aan iets makkelijker beginnen

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 00:20

Lotus83 schreef:
:j ja hoor. Jij bent aan het kleuren dus wat mijn betreft telt dat :D

Dit is trouwens het boek wat ik nu heb (en waar ook dat uilskuiken in staat, eindelijk af)

[ [url=m/OdaZiV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ga nu aan iets makkelijker beginnen

Het leek meer op kliederen, maar het resultaat is best leuk, vind ik zelf. :D

Afbeelding

De kleuren vertekenen, het is meer pastelroze dan zalmkleurig. Oh en denk het nu nog hysterische ladekastje even weg haha. :P

Ben benieuwd naar je uiltje! :)
En is dat een boek van de Action toevallig?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 00:28

Leuk joh! Ik hou ervan. En dat kastje is lekker vrolijk.

Ja dat boek komt van de action. Ik heb het gekregen.
Mijn uil is geen foto waard hier.. :roll:

Spirit

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 11:17

Leuk Jindai!

Ik heb hier ook niet meer verder gekleurd eigenlijk, maar denk dat ik nu even verder ga. Ik baal alleen nog steeds van die vleugel. :')

Werken jullie met een blender potlood?

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:23

Ik heb wel een blenderpotlood, maar gebruik 'm amper. Ik vind het makkelijker om gewoon met kleurpotloden zelf te blenden. Was je opzoek naar eentje? :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:26

Was benieuwd naar ervaringen. Ik blend ook gewoon met kleurpotloden zelf, maar heb weer Youtube filmpjes zitten kijken en het leek me wel makkelijk. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:35

Oja aldi hier had meerdere boeken met cd erin met rustgevende muziek voor 2,60. En potloden en stiften ook trouwens. Heb twee boeken gekocht voor de cds

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:01

Spirit schreef:
Was benieuwd naar ervaringen. Ik blend ook gewoon met kleurpotloden zelf, maar heb weer Youtube filmpjes zitten kijken en het leek me wel makkelijk. :')

Haha, ik kom soms door YT ook weer op ideeën ja. :D
Maar als het je wat lijkt, zou ik er gewoon eens eentje kopen. Ik heb er een van Derwent en die was 2 euro nog wat bij de plaatselijke teken/schilderwinkel hier. :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:05

Afbeelding

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:39

Wij hebben hier geen aldi, heel jammer anders had ik die boeken ook gaan halen.

Aangezien ik een week vrij ben, ben ik vandaag druk geweest.. en deze wil ik wel delen:

Afbeelding

Afbeelding

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:57

Mooi Lotus!! :j

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 09:23

Mooi hoor! Ik vind dat toch altijd knap hoe mensen die mandala's inkleuren :j

Zag trouwens net een flip through van Kerby's nieuwe boek, Fantomorphia..... Wàt een tegenvaller :oo En wat ontzettend zonde ook :\ Had sowieso niet verwacht dat we nog een boek zouden krijgen, maar wat mij betreft hadden ze deze niet hoeven doen. Vraag me af wat de uitgeverij bezielde (ja, geld, maar buiten dat := ).

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 20:13

Oh crap, heb net ook even een flip through gekeken en hij valt idd (flink) tegen... -O-
Wat jammer zeg, ik had van Kerby wel meer verwacht, dit boek had idd niet gehoeven nee. :\

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 20:27

Ik kreeg vandaag via Ali een nieuw kleurboek.. nou ja.. kleurboek.. kwaliteit van krantenpapier.. kan er weinig mee -O-

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 20:31

Naar wat ik er van begreep was dit boek vooral onder druk van de uitgeverij en had Kerby zich te houden aan hun eisen. Ik vind het echt zo'n tegenvaller...... In oktober verschijnt deel 2, maar.... meh. De omslag zag er wel heel gaaf uit. Jammer hoor dat dat zo moet.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 20:32

Lotus83 schreef:
Ik kreeg vandaag via Ali een nieuw kleurboek.. nou ja.. kleurboek.. kwaliteit van krantenpapier.. kan er weinig mee -O-

Wat vervelend, stonden er ook geen klachten van andere kopers bij het product?

Je kan het insmeren met gesso, dan kan je de platen nog gewoon gebruiken.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 20:33

Lotus83 schreef:

Ik durf het bijna niet te zeggen, en ik vind het heel sneu voor je, maar dat viel ook wel een beetje te verwachten van Ali := Kleurboeken die uitgegeven worden via Amazon moet je ook heel erg voor oppassen. Ook slechte kwaliteit papier enzo.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 21:08

Nerwen schreef:
Lotus83 schreef:

Ik durf het bijna niet te zeggen, en ik vind het heel sneu voor je, maar dat viel ook wel een beetje te verwachten van Ali := Kleurboeken die uitgegeven worden via Amazon moet je ook heel erg voor oppassen. Ook slechte kwaliteit papier enzo.

Ik had nog niet eerder een boek besteld via Ali. Maar wel pas geleden fineliners en die zijn echt heel fijn.
Maar goed.. ik lig er niet wakker van voor deze prijs.. weet nu dat ik dit niet meer via Ali moet bestellen

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 21:10

Nerwen schreef:
Naar wat ik er van begreep was dit boek vooral onder druk van de uitgeverij en had Kerby zich te houden aan hun eisen. Ik vind het echt zo'n tegenvaller...... In oktober verschijnt deel 2, maar.... meh. De omslag zag er wel heel gaaf uit. Jammer hoor dat dat zo moet.

Oh, dat had ik helemaal niet meegekregen, maar dat verklaart een hele hoop. De cover zag er idd veelbelovend uit, maar de inhoud vind ik niet eens echt Kerby's stijl. Fantomorphia sla ik iig over, hopelijk wordt deel 2 wel weer heel gaaf...

Dat is balen, Lotus! :n Maar helaas idd wel te verwachten van Ali. Vaak (nee, niet altijd :P ) hebben de duurdere boeken ook een stuk beter papier en zelf vind ik het dat wel waard, met slecht papier is de lol er voor mij snel af. Tijdje geleden had ik een boek van een Japanse tekenaar besteld, was iets van €16 en dat bleek ook waardeloos papier te zijn. Zonde, want er stonden best een paar leuke platen in, maar die pak ik dus ook niet meer. :n

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 21:47

karuna schreef:
Oja aldi hier had meerdere boeken met cd erin met rustgevende muziek voor 2,60. En potloden en stiften ook trouwens. Heb twee boeken gekocht voor de cds

ik heb vandaag ook 2 boeken bij de Aldi gekocht en de stiften, die vind ik hartstikke fijn: aan 1 kant een beetje penseel en aan de andere kant fineliner.
De cd's kan ik niks mee: heb alleen in de auto een cd speler en om daar nou rustgevende geluiden te gaan draaien.... :') -O-

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 21:50

Morrie schreef:
karuna schreef:

ik heb vandaag ook 2 boeken bij de Aldi gekocht en de stiften, die vind ik hartstikke fijn: aan 1 kant een beetje penseel en aan de andere kant fineliner.
De cd's kan ik niks mee: heb alleen in de auto een cd speler en om daar nou rustgevende geluiden te gaan draaien...
. :') -O-

Misschien wel handig bij files :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:06

Morrie schreef:
karuna schreef:

De cd's kan ik niks mee: heb alleen in de auto een cd speler en om daar nou rustgevende geluiden te gaan draaien.... :') -O-

_O-

Ik word zelf altijd lichtelijk agressief van dat soort 'rustgevende' muziek. :+

Karuna, ik ben best wel benieuwd hoe die potloden zijn. Heb je ze al uitgeprobeerd? :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:06

Nee hard in de tuin bezig geweest. Voelen wel fijn aan in de hand. Morgen tijd

Lekker ontspannen. Werkt goed met slapen gaan :j

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:42

Zo jammer dat ik hier geen aldi heb.. -O-

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 23:37

Zal ik er een WIP in gooien, hopelijk niet meer teleurstellingen als ik nu allemaal lees ! :P

Afbeelding

Hebben jullie het ook dat je het soms even niet meer ziet. Mijn eerdere plaats mist nog de achtergrond en de wezentjes. Maar heb echt geen inspiratie. Vandaar maar aan deze begonnen.