Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
. Ik weet dat het momenteel heel moeilijk is, veel mensen die ook tekeningen aanbieden op de markt. Dat hebben de dame's op de fotografie-afdeling ook. Maar ik zie het als portfolio-modellen. We doen er beide een voordeel uit en de tekenaar krijgt een onkostenvergoeding. De tekenaar kan weer wat aan zijn/haar 'kilometers' toevoegen en aan het portfolio. Ik ben blij dat ik wat heb kunnen betekenen en kan een mooi werkje aan de muur hangen. Net zoals een fotograaf een reiskostenvergoeding zou krijgen en het model als bedankje een paar foto's toegestuurd krijgt.. Als er dan niemand mijn pony wil tekenen is dat niet erg, dat is een keuze die ik maak.
. Het is echt niet dat ik jullie portfolio's niet prachtig vind, echt waar! Maar het is voor mij niet de insteek van dit topic. En ik zal dat de volgende keer er bij vermelden mocht ik nog een paar foto's hebben, dan is er minder verwarring
.
maar ik geef ze ook niet voor een habbekrats weg. Heb er ook mijn aandacht en tijd ingestoken en de materialen kosten ook veel geld. Een beetje formaat pasteltekening heeft al gauw 25 euro alleen al aan tekenmateriaal, verpakkingsmateriaal en verzendkosten.
. Ik wil mensen een kans geven om te leren net zoals modellen dat mij hebben gegeven. Ik heb namelijk via PB meerdere malen het normale tarief aangeboden gekregen.
Ik snap wel dat je zelf een berichtje sturen je soms kn ontschieten.