Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jindai schreef:Dank je! Ik kleur met de Polychromos van Faber Castell.![]()
Ik vind het juist knap van jou wat je met de Bruynzeel potloden voor elkaar krijgt!
-Namiro- schreef:Je gaat ineens snel Anouk! Mooi!!
Dank voor de complimenten!
De andere plaat verdwijnt de prullenbak in ben ik bang.. wel jammer want ik vond m erg leuk, maar ik kleur voor mijn plezier en nu ben ik er met tegenzin mee bezig..
Jindai schreef:[...]
Paars valt me ook tegen van FC, [...]
Nerwen schreef:*komt weer eens binnenvallen*
Maanden niet gekleurd, begon laatst weer te kriebelen en dan begin ik dit topic ook weer actiever te volgen
*Knip*Jindai schreef:[...]
Paars valt me ook tegen van FC, [...]
Nou echt hè
Vind het heel stom dat ze dat ene lichte lila potlood eruit hebben gehaald en geen vervanger terug hebben gedaan.
Ik zou nog graag zo'n set Prismacolor's willen (al weet ik dat die ook hun issues hebben), en een complete set Inktense. Al ben ik ook heel tevreden over m'n Polychromos
Maar toch, mijn innerlijke verzamelaar vindt andere sets ook heel mooi
Leuk om al die Kerby platen weer voorbij te zien komen trouwensIk ben nu bezig in één uit Imagimorphia met de Inktense. En ik wil een nieuwe versie van Mythomorphia, vind het papier van de versie die ik heb verschrikkelijk.
Jindai schreef:Ik snap ook niet dat ze die Lila eruit hebben gedaan, heel jammer.![]()
En hoe herkenbaar, ik wil het liefst alle potlodensets!Heb nu een mooie set Prismacolor's op het oog van 72 stuks, maar ben net verhuisd en kan het geld dus ook wel ergens anders voor gebruiken.
![]()
Oh ik wil je verder niet op ideeën brengen hoor, maar bij deKwast verkopen ze de Inktense volledige set in houten doos voor maar 89,95.....![]()
Welke versie van Imagimorphia heb je dan?Ik vind het papier in de mijne ook 3x niks, ik heb die met gele letters voorop, is de Engelse versie dan dacht ik.