Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Je flowers worden leuk Maatje!
Welkom Dhani.Herken ik daar de Fenna-poncho?
Je maakt leuke dingen.
Wat lief van je Linsa, het potje ziet er leuk uit zo. Daar is je tante vast blij mee.
Gefeliciteerd en een fijne dag, Kim! Ik ben benieuwd naar je paardje.
Ik ben momenteel bezig met de haaiensokken, ze zijn heel simpel om te maken. Je haakt de sok in 1 lang stuk en vouwt die vervolgens dubbel.
Volgens mij zitten er meer meiden/dames hier in de facebook 'haken en haakpatronen' of niet? Ik moet echt even mijn gal spuwen hoor. Ik word af en toe zo moe van al die zielige verhalen daar, de één heeft het nog ellendiger dan de ander. Zodra er op een dag iets teveel huisdierfoto's worden gepost dan is er herrie in de tent, maar zielige gipspootjes en gebroken armen kunnen de dames geen genoeg van krijgen. Maar als je daar dan wat van zegt dan moet je maar de andere kant op kijken. Ik kan daar zó slecht tegen. Ik kom daar om leuke haakprojecten uit te wisselen en tips&tricks aan elkaar te geven maar niet om naar elkaars ellende te luisteren. En nu willen ze samen een soort groep beginnen om als klaagmuur te gebruiken, 'want we zijn zo zielig met elkaar'.
Spruitjee schreef:http://www.blijmetdraadjes.nl/2013/04/2 ... y-squares/
Een aantal verschillende opties, uitgelegd adhv foto's
Eleionomae schreef:Ik lees al een poosje mee, wat een gave dingen komen er voorbij
Ik heb voor vaderdag de olifant gemaakt, hij was er zo blij mee
[ [url=m/aOus9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ook de poef, nijlpaard en het kussen zijn van eigen hand)