Oh wow! Hoe kun jij zo snel Ik ben gister ook nog weer even bezig geweest maar er komt geen einde aan
Eleionomae schreef:landvrouw schreef:Verschil tussen vierkant en rond, rond gaat veeel sneller.. Aah is dat het Jaa meestal wel. Ik heb het zelf ook al eens ervaring. Groot verschil.
Die wordt wel mooi!Ik ben halverwege met mijne, vind de kleurtjes zoo mooi . Confetti vind ik altijd leuk, maar nu is t wel superveel confetti
Hier eindelijk de painting van Kiss af. Ondanks dat de zwarte steentjes te groot zijn/waren voor de vakjes is het toch mooi geworden.
Mooi ook die van Kiss! En de dikke dames vind ik ook altijd tof Ik heb net een custom besteld met foto's van m'n zoontje, ben benieuwd. Op 40x70
Goed bezig! Ik zit ff in Hongarije, dus ik kan dinsdag pas weet (wil er perse een pincet bij hebben en dat mag niet in de handbagage, dus tja...)
LadyMadonna schreef:Goed bezig! Ik zit ff in Hongarije, dus ik kan dinsdag pas weet (wil er perse een pincet bij hebben en dat mag niet in de handbagage, dus tja...)Ik gebruik m'n pincet echt nooit Ik ben op 75%