O, leuk! Wil het ook wel zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolandje schreef:noorhermans1 schreef:Als mijn jasje af is maak ik van alles foto's!
Ik heb hele leuke complimenten gekregen op wedstrijd, mijn set is ook lekkrr blingg
Ja, dat is zodat je folie niet smelt en dus je aplicator niet vies word en je kleding heel blijft
nou ja, ondank het bakpapier is mijn deken compleet gesmolten, dus voortaan een theedoek ertussen
HorseLove28 schreef:jolandje schreef:
nou ja, ondank het bakpapier is mijn deken compleet gesmolten, dus voortaan een theedoek ertussen
Ik bedacht me net, dat als je een lettertype doet en dan uitprint, dat je die letters dan met een papier mesje uitsnijdt en dat je dat uitgeholde papiertje erop legt, dan leg je die steentjes langs de rand neer en kan je het zo fixen! Wel het papiertje vastplakken
jolandje schreef:ja. dát had ik moeten doen, het folie afknippen om het patroon, dan was er geen of nauwelijks schade geweest, ik weet het nu voor de volgende keer, maar mijn deken die hij zondag op moet is verprutst, ik dacht misschien kan ik nog iets doen met stickeroplosser?