Qua haken ben ik momenteel bezig met een knuffeltje uit een tijdschrift (Ariadne, misschien nog wel bekend bij iemand hier) uit 1984! Heb nu een paar pootjes en een onderlijfje, zal wel eens wat plaatjes posten hier.
Ik kom er al weken niet aan toe, wil graag weer verder haken. Maar met een zieke vent thuis kom ik er gewoonweg niet aan toe en ben ik al blij als alle dagelijkse dingen weer gelukt zijn...
Leuk vestje zeg op de vorige pagina
CrazyCat
Geplaatst: 06-07-15 09:23
Ik ben momenteel projectjes aan het breien en de CAL ligt even stil. Ik vind het gewoon te warm om in de zomer aan een deken van acryl te werken.
Ik ben nog niet zo ver dat de CAL14 echt op schoot ligt, dus ik ga gewoon verder vanmorgen m'n kleine zusje geleerd hor ze vasten moet haken. Vind het zo leuk als ik samen met iemand kan haken.
ik heb mijn deken echt helemaal uit gehaald eerst dacht ik dan ga ik wel granny stripes maken maar ben toch die african flowers gaan maken
Jolien87
Geplaatst: 06-07-15 18:19
Ik wilde eerst graag de CAL2014 gaan maken, maar neig nu toch naar die van 2015. Maar ik heb nog een aantal patronen op mijn to-do lijstje staan, dus het zal even moeten wachten.
Oeh en nu vergeet ik bijna mijn nieuwste projectje te showen. Gistermiddag mee begonnen en vanmorgen afgemaakt. Ik kon niet echt een leuk patroon vinden voor mijn haaknaalden, dus heb uiteindelijk zelf wat gemaakt, met een beetje inspiratie van Etsy.
Lekker bezig Jolien! Ziet er echt super fleurig uit! Als ik morgen mijn tentamen haal, heb ik lekker vakantie. Helaas nog steeds erg druk, want ik ga over 4 weken trouwen
Vanmorgen mijn zusje van 9 uitgelegd hoe de verschillende steken werken en een beetje voorgedaan. Ze doet het zo na! Heeft al een heel lapje gehaakt, super gaaf!
zal ik er dan ook maar goed nieuws in gooien ? ik had jullie wel verteld dat ik al heel lang thuis zit als goed is is alles over wee a drie maanden helemaal geregeld
vandaag weer verder met mijn african flowers straks nog twee a drie velle kleuren halen en dan kan ik weer lekker verder
gefeliciteerd kim
super gaaf linsa dat je zusje al zo goed kan haken