Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veertje99 schreef:Ik kom ook even binnen vallen, wat een toffe schilderijen komen er voorbij!
Wil dit ook weer eens op pakken. Heb het eerder heel veel gedaan, maar dan vooral de makkelijke met grote vlakken waarbij het echt vlakken worden als die af is. Ben nu eigenlijk een beetje op zoek naar 1 die wat meer een geheel word zoals bij een echt schilderij. Iemand tips waar je het beste kunt zoeken en bestellen?
Yipee schreef:veertje99 schreef:Ik kom ook even binnen vallen, wat een toffe schilderijen komen er voorbij!
Wil dit ook weer eens op pakken. Heb het eerder heel veel gedaan, maar dan vooral de makkelijke met grote vlakken waarbij het echt vlakken worden als die af is. Ben nu eigenlijk een beetje op zoek naar 1 die wat meer een geheel word zoals bij een echt schilderij. Iemand tips waar je het beste kunt zoeken en bestellen?
Als je echt een kwalitatief mooie wilt hebben dan zou ik het merk Schipper kunnen aanraden. Veel details die goed uitkomen in het geheel. Is wat duurder dan aliexpress maar er zit wel echt kwaliteits verschil in.
Undefined schreef:Zie er ook een paar voorbij komen die ik ook op Alie gezien heb!