zover ik weet zit er wel lijm onder de sterren, ik verwarm ze altijd wat langer en druk ze beter aan, dan blijven ze wel zitten bij mij
xemmaxx
Geplaatst: 09-04-14 17:32
cvelthuis schreef:
zover ik weet zit er wel lijm onder de sterren, ik verwarm ze altijd wat langer en druk ze beter aan, dan blijven ze wel zitten bij mij
kan ik er beter een harde of zachte ondergrond eronder doen met aandrukken ? (karton of handdoek)
Lous
Geplaatst: 09-04-14 18:02
Geen ondergrond. Gewoon het sterretje op het te hotfixen voorwerp leggen,een plat opzetstukje gebruiken op je applicator,de applicator er dan voorzichtig en voor langere tijd op aandrukken.
metalen applicaties altijd aangedrukt laten afkoelen dus vormpjes nailheads rhinestuds domestuds altijd aangedrukt laten afkoelen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
jaa het valt wel erg op ... had je er wel bakpapier overheen gelegt?
het is wel zonde maar kan je niet er een soort shuine hoek erover doen en het overnieuw doen ?
jolandje
Geplaatst: 12-04-14 10:51
ja ik had er bakpapier op gelegd, on de deken te beschermen
wat bedoel je met een schuine hoek?
ik ben begonnen te proberen alle plastic eraf te peuteren maar zit heel vast
xemmaxx
Geplaatst: 12-04-14 10:54
jolandje schreef:
ja ik had er bakpapier op gelegd, on de deken te beschermen
wat bedoel je met een schuine hoek?
ik ben begonnen te proberen alle plastic eraf te peuteren maar zit heel vast
ik zal het ff proberen te tekenen via de computer
xemmaxx
Geplaatst: 12-04-14 11:01
dat groene is zegmaar je tekst en dan doe je waar de tekst zit met een andere stof zo een schuine hoek maken over de tekst heen (blauw) ik hoop dat je het snapt
jolandje
Geplaatst: 12-04-14 11:07
oke, ja ik snap wat je bedoelt, moet ik even over nadenken, wil eerst kijken of ik het plastic eraf krijg, de letters zitten er verder mooi op, wel fijn dat je even meedenkt
xemmaxx
Geplaatst: 12-04-14 11:08
jolandje schreef:
oke, ja ik snap wat je bedoelt, moet ik even over nadenken, wil eerst kijken of ik het plastic eraf krijg, de letters zitten er verder mooi op, wel fijn dat je even meedenkt