Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly

Want ik wil al heel lang graag een tekening van roob 

Deze foto is beetje wazig geworden door het uploaden ehb ik het idee. Ik kan een grotere versie mailen!
Dan stuur ik je het origineel! Plaudar schreef:De ogen kan ik niet meer veranderen helaas. Je hebt wel gelijk, ik zat er ook al naar te kijken
alleen me scanner doet het niet .. maaree voor meer foto's Pb me maar

)
highwaykind schreef:Als men de beginpost niet leest, dan maar nog een keer:
Zou iedereen de foto's de volgende keer misschien kunnen "filteren" op wat geschikt is om na te tekenen en wat niet?
Tip: Vraag je als je foto's plaatst af of jij en anderen zoiets ook echt aan de muur zou hangen.
Paard met vliegennetje voor zijn hoofd/ veel schaduw/bemodderd natgeregend paard /wazige foto's / deel van paard staat helemaal niet op de foto/ foto vanuit rare hoek genomen/ lelijk geflitst/ formaat aan de kleine kant.. etc. Valt voor mij allemaal af.
Dyonne schreef:Misschien iemand die het leuk vind een menpony te tekenen.
*plaatje*
*plaatje*
In mijn onderschrift staat een link naar meer foto's. Mocht iemand interesse hebben, ik heb de foto's in groter formaat.

Jester_ schreef:[naam] schreef:De ogen kan ik niet meer veranderen helaas. Je hebt wel gelijk, ik zat er ook al naar te kijken
Ben je al een stukje verder?
Plaudar schreef:Het rechteroog is op de foto ook iets meer 'open' en daardoor lijkt het wat groter.
.