Ik zal zo nog even taxeren.
170gr A3 - Derwent Coloursofts - zo'n 9 uur werk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal zo nog even taxeren.
zo is het hier stil en zo is het hier weer vol leven 

viewtopic.php?f=149&t=801318

Ook erg netjes gekleurd, maar hij mag wat meer knallen en wat meer verschillende kleuren gebruiken. A4. 25 euro voor deze
voor deze 75-100 euro
Voor A4 50 euro, A3 zeker 75!
Aparte stijl dat zeker
Denk dat het heel persoonlijk is of het iemand aanspreekt en dus ook net 'wat de gek ervoor geeft'. De eerste taxeer ik op 25 euro en de 2e op 10 euro.
Vind het bij het lichaam erg goed gelukt
Alleen bij het koppie iets minder. Maar weet niet hoe de kat er uit ziet? 10 euro
Goed in verhouding en mooi gedetailleerd. Vind alleen sommige schaduwen wat hard. 15 euro
15 euro.
Kan zo in een kinderboek oid
100 euro
edelweis1 schreef:Okee, dank je! Hier heb ik echt wat aan. Helaas is de structuur van de tekeningen niet echt te zien, want die is in het echt wel beter dan op de foto (vind ik). Maar iig erg bedankt voor je tips!_Maurits_: Leuk dat je zo aan het oefenen bent! Pas wel op dat je tekening niet te vegerig wordt, dat maakt het minder 'echt'. Ik denk dat je vooral op het gebied van schaduw, vorm en verhoudingen nog meer kunt oefenen om een beter resultaat te krijgen. Voor nu denk ik dat je beter even kunt dooroefenen, voordat je er meteen een prijsje aan vast zet.
wat heb je dat oogje goed te pakken gekregen! Haartjes ook heel gaaf gedaan! Alleen klopt de stand van het rechteroortje met het koppie niet helemaal maar toch €15,- doorgaan met die katten jij!!
jammer dat deze op a-4 is, maar vind hem toch wel €50,- en denk dat hij voor in verschillende woonkamers wel in trek is
Tnx!
Maar zoveel?
edelweis1 schreef:@Lontje: Mooie tekening! Goed uitgewerkt, mooie kleuren, goede overloop in de achtergrond. €20
@Wendy15: Wauw! Ik vind jou bloementekeningen altijd echt heel gaaf om te zien. Wat een kleuren! Probeer wel alles gedetailleerd te houden en de blaadjes allemaal goede vormen met schaduwen te geven. €15
.
.
! Enige puntje, vind ik het oogje, deze kleuren lopen iets minder mooi over vergeleken met de rest van de tekening, maar nu ben ik erg aan het zeuren
. €70, zeker
.
.
wat loop ik weer een eind achter! Ik dacht dat ga ik ff inhalen maar dat gaat ietsje meer tijd kosten vrees ik 
Ik vind ze echt heel erg mooi! De eerste twee rond de 100 euro en de laatste 100-150 euro
en voor de rest hetzelfde verhaal als hierboven.
het oor is idd een beetje off... maar die ogen!!!
Ik denk dat je voor zo’n portret toch al gauw een 75-100 euro kunt vragen.

ik vind jou stijl zo typerend voor je tekeningen, heel erg mooi!
je zou er slaap van krijgen
ik denk ong. 15 euro. De tweede vind ik het neusje te spits lijken? Ong. 10 euro
50 euro
is zo’n tekening waarvan je een grijns op je gezicht krijgt
In het blauw van de jas had misschien ook iets van een paarse tint o.i.d. verwerkt kunnen worden om meer diepte te krijgen. Al met al een errug leuke tekening... 50 euro
... 150 zeker

als hij echt goed lijkt o[p de foto vind ik hem zeker 50 euro waard.
10 euro
75 euro minimaal
50 euro
dit is z`n tekening daar moet je van houden en dan kan je er een goed vod aan vast knopen, ik vind hem mooi maar apart 
15 euro 

Dit gaat zeker boven de 50 euro, en daarboven taxeer ik niet meer, dus houd het maar op 50 en hoger 
super op papier weten te zetten, en hiervoor geld dezelfde prijs al hierboven 
10 euro
mooie details en leuke uitstraling 15-20 euro
daarnaast zou de tekening wat meer contrast in het gezicht mogen hebben door schaduwen 10 euro
5 euro
15 euro
10 euro
herkende hem direct
probeer het ook eens zonder over te trekken
toch en 10-15 euro
erg mooie uitdrukking in de ogen, deze gaat wat mij betreft boven de 50 euro, en hoger dan dat taxeer ik niet dus 50 en hoger 
leuk dat je het nu ook nog eens anders probeert
hij is mooi geworden, alleen had er nog wat haar bij gemogen, want nu lijkt er net een hap uit te zijn 10 euro
5-10 euro 
zal rond de 50 euro en hoger liggen en ik ga niet hoger dan 50 dus
super tekening 
rond de 30 euro
rond de 30 euro
leuk gedaan
misschien had je hem wat meer contrast kunnen geven, zodat hij wat meer op zou vallen
5-10 euro
15 euro
10 euro
10 euro 
25 euro
30-40 euro
Lontje schreef:XxLietjuhxX schreef:
tekeningen moeten zichtbaar zijn (net als foto's e.d.)
edit reden toegevoegd
!
Ik heb hem alleen zichtbaar in het topic gezet omdat zij niet wist hoe dat moest en hem in een link gezet had