[GAME] Ieder een gedicht bij het woord. Deel 1

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liedje_

Re: Ieder een gedicht bij het woord. Deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:36

Nou iedereen zijn eigen ,ening toch? ja ik kom hier nu wel opeens binnen springen ik weet het Tong uitsteken Maar om nou meteen weg te gaan als iemand zijn mening gegeven heeft? Probeer die dan te veranderen met nieuwe gedichten, en toch, je staat 3e van de hoeveel mensen die meedoen? Erg veel, ik neem aan dat veel mensen stiekem toch wel op die plek willen eindigen. Maarja, verder bemoei ik me er niet mee, maar je moet met meningen kunnen omgaan, je kunt niet altijd van Bokkers verwachten dat ze je gedichten geweldig vinden Knipoog

Verder houd ik mijn mond, ik dicht wel af entoe, maar ben er geen kei in Vork Nou ja, misschien doe ik wel mee deze ronde Doei!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:38

leuk moet je doen Ja

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:02

Liedje_ schreef:
Nou iedereen zijn eigen ,ening toch? ja ik kom hier nu wel opeens binnen springen ik weet het Tong uitsteken Maar om nou meteen weg te gaan als iemand zijn mening gegeven heeft? Probeer die dan te veranderen met nieuwe gedichten, en toch, je staat 3e van de hoeveel mensen die meedoen? Erg veel, ik neem aan dat veel mensen stiekem toch wel op die plek willen eindigen. Maarja, verder bemoei ik me er niet mee, maar je moet met meningen kunnen omgaan, je kunt niet altijd van Bokkers verwachten dat ze je gedichten geweldig vinden Knipoog

Verder houd ik mijn mond, ik dicht wel af entoe, maar ben er geen kei in Vork Nou ja, misschien doe ik wel mee deze ronde Doei!

Weet je wat het is
Hetzelfde gedicht, met 2x tegengesteld commentaar.
Dat is waar ze moeite mee heeft Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:13

Wie zegt dat ik er moeite mee heb dat Karolien mijn gedicht niet geweldig vond Verward (en de hele mikmak waar ik hier ineens van beschuldigt wordt..)
Het heeft hier NIETS mee te maken dat iemand zijn mening geeft. Waar zeg ik dat dan?
Liedje_ en Karoliefje_ zeker jullie reacties vind ik nergens op slaan. Misselijk gewoon, om iemand allerlei woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd heeft Misselijk Bah.

Waar het mij om gaat is inderdaad wat Eve_Lien zegt.. dat Karolien twee keer op HETZELFDE gedicht totaal ANDERS commentaar geeft. De ene keer vindt ze het prachtig en de andere keer vind je het te vaag en is er geen positief woord bij. Hoe kan je nou twee keer een geheel tegengestelde mening geven over hetzelfde gedicht?
(Is het nu duidelijk dat mijn punt NIET is dat het niet geweldig gevonden wordt en dat dat ook NIET de reden is dat ik hier weg ben? En dat de twee quotes die ik maakte van Karolien dus over HETZELFDE gedicht gaan?
Pfft, duidelijker kan ik het toch niet maken volgens mij..)

Karolien, voordat je beweert dat ik me aanstel moet je maar eens bij jezelf nagaan hoe eerlijk jij bent
Twee verschillende beoordeling over hetzelfde gedicht..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:18

WW doe je deze ronde mee? lijkt me gezellig Lachen en wil iedereen zich nu zn mond houden over dit kleine probleempje? Lachen dank je wel Knipoog want dit is een gedichten topic Knipoog hehe Tong uitsteken nee hoor, maar wel ontopic blijven aub.

xxiezz

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 15:49

WildWings schreef:
Sorry Karolien, maar vorige keer zei je dit over mijn gedicht (een laatste wandeling):

Citaat:
Wildwings: Dit gedicht vind ik niet van toepassing bij het woord duister. Vind het trouwens wel een prachtig gedicht, een van je betere.

En deze keer zei je, over HETZELFDE gedicht, dit:
Citaat:
WildWings: Ik vind hem iets te vaag. Te mysterieus als je begrijpt wat ik bedoel. Van mij mag er wel wat meer duidelijkheid in een gedicht aanwezig zijn.

Ik ga verder ook niet meer in dit topic mee doen, van het 'commentaar' dat ik hier krijg leer ik om eerlijk te zijn echt niets en bovendien word ik dit soort (in mijn ogen) aparte dingen een beetje zat, zoals heeeeeel misschien begrepen kan worden (maar waarschijnlijk niet.). Knipoog

Iedereen veel plezier gewenst met dichten verder, en gefeliciteerd aan de nummers 1 & 2 van deze week Knipoog

Ik zal nu duidelijk zijn.

Ik vind het een mooi gedicht ja. Maar, ik bedoel met mysterieus en duidelijk dat je er wat duidelijk in voor mag laten komen waar het over gaat. Bij duister mag het best vaag zijn, daar gaat het tenslotte over. Maar er kwam niet echt naar buiten dat het over zelfmoord ging.

Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:56

Karoliefje_ schreef:
Ik zal nu duidelijk zijn.

Ik vind het een mooi gedicht ja. Maar, ik bedoel met mysterieus en duidelijk dat je er wat duidelijk in voor mag laten komen waar het over gaat. Bij duister mag het best vaag zijn, daar gaat het tenslotte over. Maar er kwam niet echt naar buiten dat het over zelfmoord ging.

Duidelijk Verward

Karolien, even op een rijtje wat je nou allemaal al hebt gezegd:

- Het gedicht past niet bij het onderwerp 'duister' maar het is wel een prachtig gedicht, echt 1 van mijn betere.
- Het gedicht is te vaag, te mysterieus en moet duidelijker zijn.
- Het gedicht mag best vaag zijn, want dat past bij 'duister'.
- In het gedicht komt niet naar voren dat het over zelfmoord gaat.

Sorry dat ik het zeg, maar je gaat jezelf steeds meer tegenspreken.. eerst reken je 'm al niet mee voor 'duister' omdat het niet bij 'duister' past, maar het is een prachtig gedicht en 1 van mijn betere.
Wanneer ik het gedicht dan inschrijf bij het woord 'zelfmoord' zeg je dat het gedicht te vaag, te mysterieus en te onduidelijk is en kan er geen positief woord vanaf, terwijl je het daarvoor nog prachtig vond.
Vervolgens zeg je dat een gedicht best vaag mag zijn als het onderwerp 'duister' is, maar destijds rekende je het NIET mee en vond je het er NIET goed genoeg bij passen.
En als laatste past het gedicht ook al niet goed bij het onderwerp zelfmoord (terwijl je daar in de beoordeling niets over zegt.)

Sorry dat ik het zeg, maar ik (met de nadruk op 'ik', ja Knipoog ) maak liever geen cliche, standaard en voorgekauwde gedichten. Ik vind het gedicht 'een laatste wandeling' alles behalve te vaag en het gaat duidelijk over zelfmoord, als je dat niet hebt begrepen.. sorry dat ik het zeg, dan ben je gewoon nogal simpel Knipoog

[edit]
een laatste wandeling
-
en ik weet dat ook ik
dicht bij mijn einde ben.
-
ik fluister ze allemaal
een laatste vaarwel.
-
dan adem ik een laatste maal diep in
-
sluit mijn ogen
en spring.

-
Euhm, nee.. je hebt gelijk, het lijkt inderdaad helemaaaaal niet over zelfmoord te gaan, het klinkt alsof iemand gewoon met de dolfijnen gaat zwemmen Ja [/edit]

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:03

ik volg het nu niet meer

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 16:48

Ik ook niet. agja, tis mijn mening,

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:52

oke mensen vat het weer Haha!
volgens mij heeft het allemaal te maken met een grote misvatting Knipoog
maar laten we er verder over ophouden, zonde van het topic Lachen

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 17:04

er is laatste tijd erg veel gedonder bij gedichten topics. Scheve mond

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:05

ja klopt, vind dat het afgelopen moet zijn, geen gezeur, gewoon gedichten en beoordelingen Ja

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 17:10

Inderdaad. Lachen

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:24

WildWings schreef:
Sorry Karolien, maar vorige keer zei je dit over mijn gedicht (een laatste wandeling):

Citaat:
Wildwings: Dit gedicht vind ik niet van toepassing bij het woord duister. Vind het trouwens wel een prachtig gedicht, een van je betere.

En deze keer zei je, over HETZELFDE gedicht, dit:
Citaat:
WildWings: Ik vind hem iets te vaag. Te mysterieus als je begrijpt wat ik bedoel. Van mij mag er wel wat meer duidelijkheid in een gedicht aanwezig zijn.

Ik ga verder ook niet meer in dit topic mee doen, van het 'commentaar' dat ik hier krijg leer ik om eerlijk te zijn echt niets en bovendien word ik dit soort (in mijn ogen) aparte dingen een beetje zat, zoals heeeeeel misschien begrepen kan worden (maar waarschijnlijk niet.). Knipoog

Iedereen veel plezier gewenst met dichten verder, en gefeliciteerd aan de nummers 1 & 2 van deze week Knipoog

Ik ben het hier helemaal mee eens, sorry hoor. Ik wil niet banketstaaf doen, maar dit is een wannabe-topic van het maak-een-gedicht-bij-de-foto-topic. Men loopt hier in mijn ogen arrogant en alles wetend te doen met de beoordeling van de gedichten. Ik vind Karoliefjes commentaar bij mij nouja.. een beetje onzin. Als je het leest met een beetje aandacht past het wel degelijk. Maar goed, dat ben ik met mijn mening. Dichten is 1, maar kunnen beoordelen en analyseren en van tips en commentaar voorzien is 2. En ik vind dat men wat dat betreft hier vaak de plank misslaat. Als je het niet kan, hoef je neit interessant te gaan lopen doen dat je het wel kan.

Ik kom hier dus ook niet meer. Ik ga liever naar het gedicht-bij-foto-topic, daar krijg je vaak nog normaal commentaar. Al is dat ook al niet meer wat het ooit geweest is. Jammer, jammer..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 17:30

Tja, de meeste zijn ook wat jonger dan jij en moeten leren. fijn dat mensen niet geholpen worden om te leren. maar liever zo snel mogelijk kunnen gaan omdat hun niet voldoende gedichten kunnen beoordelen. Ieder mens moet leren. ben jij zo geboren als je nu bent? Pff.. de meeste zijn geen 17, maar 13, 14, 15 jaar.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:11

zullen we weer gaan dichten?
xxiezz

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:43

Karoliefje_ schreef:
Tja, de meeste zijn ook wat jonger dan jij en moeten leren. fijn dat mensen niet geholpen worden om te leren. maar liever zo snel mogelijk kunnen gaan omdat hun niet voldoende gedichten kunnen beoordelen. Ieder mens moet leren. ben jij zo geboren als je nu bent? Pff.. de meeste zijn geen 17, maar 13, 14, 15 jaar.

Slaat nergens op natuurlijk he.. Rolleyes
Nouja.. ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken..
Veel plezier met dichten jullie! Ik hoop dat de rest wel leert van het commentaar Lachen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:39

Weet je dat ik hier flink van begin te balen Lachen
ik dicht omdat ik er lol in heb Lachen en door het veel te doen (dat geloof ik) leer je het Knipoog Maar reactie's als deze wordt het er niet echt leuker op :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:49

Karoliefje_ schreef:
Ik ook niet. agja, tis mijn mening,

Goed, laat ik het dan simpel houden want dat heb je geloof ik wel nodig Knipoog

Jouw mening is de ene keer TOTAAL TEGENOVERGESTELD van wat het de andere keer is, over HETZELFDE onderwerp.

Any questions?

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:51

kunnen we weer on topic gaan.. Scheve mond

Dit is niet leuk meer..

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:51

ik vat het intussen, maar heb niet zo'n zin om nou echt een kant te kiezen ofzo Lachen dus ga ik ook zeker niet doen Lachen

maar kunnen we er gewoon over ophouden en doorgaan, ik weet niet maar de lol gaat er voor mij zo echt af Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 09:00

En lekker doorgaan met valse beoordelingen waar men zich heel snel en simpel onderuit banketstaaf door OF iemands woorden te verdraaien, OF op een ander onderwerp over te gaan zeker..

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 09:05

tja, daar kan ik het niet meer dan mee eens zijn Lachen

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:22

Okee ik ga proberen te dichten Tong uitsteken ik ben er niet goed in maar vind het leuk Haha! dus je krijgt over een paar dagen mijn gedicht

o ja en WildWings @ ga dit alsjééblieft via pm uitvechten Knipoog je moet wel steeds karolien hebben he ?

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:33

orange1 schreef:
Okee ik ga proberen te dichten Tong uitsteken ik ben er niet goed in maar vind het leuk Haha! dus je krijgt over een paar dagen mijn gedicht

o ja en WildWings @ ga dit alsjééblieft via pm uitvechten Knipoog je moet wel steeds karolien hebben he ?

mag ik vragen hoezo steeds?