Kaitlyn schreef:Ik ben zo blij dat ik de foto nog gezien heb.
Ik ben bang dat Nina hem letterlijk op een enorm voetstuk gezet heeft

Ik maar denken dat het de knapste man in de wereld is…! Deze dag is een shock voor bij. Of een inzicht misschien???
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astridastrid schreef:prompter schreef:Dat is een beeld van een narcistische zak hooi
Hahaha als je echt nieuwsgierig ben, kun je een berichtje sturen. Dan stuur ik hem privé.
Maar het is op eigen risico! Zonde als je het beeld wat je in je hoofd hebt bij moet sturen
(Remember Premwas een beetje hetzelfde.)
astridastrid schreef:Kaitlyn schreef:Ik ben zo blij dat ik de foto nog gezien heb.
Ik ben bang dat Nina hem letterlijk op een enorm voetstuk gezet heeft![]()
![]()
![]()
Ik maar denken dat het de knapste man in de wereld is…! Deze dag is een shock voor bij. Of een inzicht misschien???
Kaitlyn schreef:astridastrid schreef:
Nou dat lijf zou ik ook wel een kunstje op kunnen hoor.
Edit; het klopt wel dat je zelf een beeld vormt van iemand, ik had hier een oudere versie van Regé-Jean Paige van gemaakt. Dat kaal was me even ontschoten in de tussentijd.
Bielsje schreef:Ik heb alles even terug gelezen![]()
In mijn hoofd is standaard van donkere, donker harige gemaakt denk ik. Als je zegt dat hij zo van de filmset gestapt kan zijn, dan denk ik niet aan de hulk maar aan "normaal filmster" afgetraind
. En Peter André, ik dacht misschien zoiets maar dan met korter haar, nu denk ik dat die helemaal niet zulk lang haar had maar dat had ik er wel van gemaakt...
Er is een reden dat ik nooit blij wordt van boekverfilmingen en dat heeft alles met de mannen te maken![]()
En het heeft helemaal niets met wel of niet knap te maken, ik denk dat vrijwel iedereen met hun ideaalbeeld start en dat tweakt aan de hand van beschrijvingen. Had ie maar gewoon geappt dat hij geen tijd had naast het vliegen en gewichtheffen, dan had ik dichterbij gezeten denk ikSpoiler:
Voor degenen die de foto niet hebben gezien (ik voel me schuldig), de grap is dat het helemaal geen hulk is natuurlijk maar breder dan mijn smaak is, dan krijg je zulke dingen
Hij is wel getrouwd met kids toch denk ik?